Dit topic is een vervolg op het topic (Loeder)moeder momentjes dat je ook kunt vinden via https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/loeder-moeder-momentjes-B9aOjO
Openingsbericht door pcat11:
Omdat wij mama’s nou eenmaal niet perfect zijn kun je hieronder je niet zo succesvolle moeder momenten delen. (Geen oordelen a.u.b.) Hieronder mijn momentje: Wanneer je het gekrijs van je oververmoeide baby niet meer aan kunt horen en de noisecancelling koptelefoon opzet met muziek.
Loedermoeder ze :)!
Pff mijn dochter die alleen nog maar water met de vruchtensap van de Kruidv ...
Hey het is zo als het is, beter dat ze dat drinkt, dan helemaal niks, dan ben je verder van huis hoor.. Gewoon langzaam aan verdunnen en blijven proberen. Misschien water met een smaakje of thee proberen. Hanna drinkt nog steeds slecht uit een beker en vaak diksap, beter dan niets. We hebben het al zwaar genoeg momenteel pick your battles🧡💚
Mannetje met z’n bordje patat en frikandel voor de tv gezet 🙈
#geenzinink ...
Geeft niks toch Hanna is ook dol op frites, zolang het niet elke dag is en niet te veel zout. Volgens mij hebben de meeste kindjes hier wel eens frites gegeten 🧡💚
Hier nog zo'n loedermoeder die geen tijd en zin meer had om te koken gisteren. Mooiste vind ik nog dat meneertje van zijn happymeal vooral de tomaatjes eet 😂
Vandaag zit Dean niet zo lekker in zijn vel en wij ook niet echt.
Resultaat; vandaag iets vaker Ketnet opstaan.
Vanaf morgen weer in het gareel.
#moetkunnen😂
Iets pakken dat wat hoger ligt (dus op de tenen), zelf de bak daar neer gezet dus meneer viel erin doordat hij te dicht erop stond.
Ik schoot in de lach en moest eerst een foto maken voordat ik hem hielp. (Hij kwam er niet zelf uit). Hoe harder ik moest lachen hoe bozer hij werd, hoe harder ik dus weer moest lachen🙈🙈🙈
Geen zin in discussie met mijn dametje, ze wil momenteel niet uit eigen bord eten maar wil altijd hebben wat een ander heeft, ookal is dat hetzelfde. Dus schep ik wat meer op voor mezelf en hapt ze mee uit mijn bord. Voordeel, ze eet echt alles..
Mijn zoon staat op en zegt meteen Tik Tak, komt vd creche en zegt meteen tik tak, en gaat slapen met de vraag tik tak? Zucht, in de vakantie teveel voor de tablet/tv gezet en helaas nog steeds verslavend voor hem...
Mijn zoon staat op en zegt meteen Tik Tak, komt vd creche en zegt meteen ti ...
Hier begint de ochtend met trein? Nee mees we gaan nu geen trein kijken, auto? Nee mees we gaan ook geen auto’s kijken. En dan is standaard het volgende, eten? Ja ventje we gaan zo eten