105 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Las een topic over jas in de auto dragen.. nou ik trek nooit haar jas uit a ...
Hier ook niet hoor, gewoon met dr roze herfst jack (hema) in de auto. Met dikke winterjas doe ik het niet, dan uit en vest of dekentje.
één jaar geleden
Loeder moeder momentje vanmorgen! 🤭
Fleur had koorts gister avond en vanmorgen verhoging. Klaagt over pijn in haar wang en krabt aan oor. Kiezen?
Maar ik ben 36 weken zwanger en was opvang dag vandaag 🙃 dus paracetamol erin, ontbijt erin en weggebracht 🤭 natuurlijk haal ik haar op als het niet gaat… maar ze ging super vrolijk naar binnen dus ben snel naar huis gegaan 🫣 arm kind 🤭
één jaar geleden
Reactie op Ellen3
Voel me even een loedermoeder. Olivia is een Nijntje aflevering woord voor ...
Haha herkenbaar. Hier kijk ons zoontje naar Blippi. Engelstalig maar zingt de liekes al beetje mee en weet perfect welk dansje bij welk liedje. Hij kijkt nu ook naar filmpjes om cijfers te leren. Zegt nu constant four ipv vier. Seffens kent hij sneller engels dan nederlands 🤭
één jaar geleden
Reactie op Miertje08
Oh ik heb er ook nog 1 sinds kort klimt hanna zelf in de autostoel, ik druk ...
Oeh, ook eens kijken of haar tweelingzus dat zelf kan. Nu doe ik het meestal nog, nadat ik haar hoofd zo nu en dan ergens tegenaan stoot en haar met haar billen op het slotstuk voor de gordels zet 🙃
VRIEND
één jaar geleden
Oeps. Verstoppertje aan het spelen en ze glijdt zo onderuit. Enorme bloedlip. Kan gewoon gebeuren met spelen maar voel me wel loedermoeder. Ze is na de schrik meteen doodop in slaap gevallen (had geen middagdutje gedaan). Zo ver het kon in mond gekeken en volgens mij niks geks te zien. Toch volgende keer eerdt sokken met zo'n antislip laag aantrekken.
één jaar geleden
Reactie op 2020mama
Oeps. Verstoppertje aan het spelen en ze glijdt zo onderuit. Enorme bloedli ...
Hier vorige week ook iets soortgelijks... Dochter van 1,5 heeft sinds kort nieuwe schoenen en het is nog even wennen. Maar hee, buiten achter grote broer aan rennen is leuk! Boem....op handen en knieen voorover en ook de grond een kusje gegeven 🙈 Bloedlip en schaafplekje onder dr neus. Oeps...
één jaar geleden
Dat ik mijn 2 jarige nog wel eens potje eten geef 😅😬
Hij vind t zo lekker en eet t vaak beter als wat wij op dat moment eten .... 🙄
één jaar geleden
Hier is mevrouw op het moment echt een papegaai en zegt dus echt alles na wat wij zeggen.
Aangezien we een nog jonge kat in huis hebben die nog druk en ongehoorzaam is moeten we echt uitkijken wat we zeggen.
Vd week zei de kleine meid ineens vanuit het niets: nee Charlie (zo heet de kat) opzouten!😫🫣
VRIEND
één jaar geleden
Ik met corona thuis en ventje ook niet helemaal in zijn doen (vrijdag telkens gespuugd). Papa is bezig met de verbouwing. Ik probeer hem zoveel mogelijk normaal te vermaken, maar Dean trekt het hele huis overhoop en is overal met 2 seconden op uitgekeken (het is een fase…).
Ik had er echt geen energie voor hem constant te vermaken, dus iets vaker voor de tv dan normaal. 🥹