24 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben deze, kun je ook ombouwen naar 2 wielen en het zadel kan in 2 standen.

2 jaar geleden

Ik kan 1 ding afraden en dat zijn fietsen met 3 wielen. Super instabiel en mijn zoontje viel er alleen maar mee en kreeg zelfs een tand door z’n lip met zo’n ding. We hebben nu een loopauto met 4 wielen. Echt 10x beter.

2 jaar geleden

Wij hebben deze, kun je ook ombouwen naar 2 wielen en het zadel kan in 2 st ...
Deze hebben wij ook, in het groen!

2 jaar geleden

Voor haar eerste verjaardag een berg go 2 je kan de trappers uitklappen zodat je kan fietsen. Het heeft lang geduurt voor ze bij de grond kon, weer niet of ze er nog op kan als ze kan trappen. We gaan het zien, ze is er wel heel blij mee... Vooruit, achteruit gaan hier goed en op en afstappen ook

2 jaar geleden

Een puky loopfiets is super, maar onze jongste(nov 2020) kan er nu nog net niet op. De oudste kon er op met 20-21 maanden op, super veel plezier van, wij hebben hem van marktplaats

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Ik kan 1 ding afraden en dat zijn fietsen met 3 wielen. Super instabiel en ...
Dan heeft je zoontje toch teveel naar voren geleund, dat kan anders niet. Ik loop hem wel achterna of hang half over hem zodat ik een beetje stuur, zodat hij niet telkens tegen de tafel/muur/kast loopt. Ook gaat hij daar nog niet zitten maar wel rechtopstaand rechtdoor stappen, maar dan heeft hij wel telkens die wieltjes op zijn hielen. Deamon snapt het draaien nog niet. Hij durft er ook wel naast lopen. Maar verders duwt Deamon het fietsje om, om met de wielen te spelen. Alles wat draait is zo leuk!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Voor haar eerste verjaardag een berg go 2 je kan de trappers uitklappen zo ...
Off topic, wat is Hanna al groot geworden 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Dan heeft je zoontje toch teveel naar voren geleund, dat kan anders niet. I ...
Oh dat kan goed, maar ik merk wel degelijk verschil tussen 3 wielen of 4 wielen. Met 3 wielen viel hij heel vaak en nu nauwelijks. Haha dat omduwen herken ik idd ook. Die wielen zijn fascineren blijkbaar 😆

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Ik kan 1 ding afraden en dat zijn fietsen met 3 wielen. Super instabiel en ...
Hmm hier echt nog nooit omgevallen

2 jaar geleden

Hmm hier echt nog nooit omgevallen
Misschien hebben jullie eentje van hout? Ik heb een scooter van eco toys en een fiets van KinderKraft, beiden plastic, beiden lichtgewicht en beiden super instabiel.

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Misschien hebben jullie eentje van hout? Ik heb een scooter van eco toys en ...
Dat fietsje dat bloemetjesgordijn laat zien is inderdaad een houten loopfietsje. :) Bij mijn schoonouders heeft hij zo'n plastieken oldschool model van loopfietsje. Bij mijn ouders heeft hij dan weer een auto'tje, die is breed. Daar gaat hij dan achterstevoren opzitten en een stukje mee wandelen. Maar alles wat draait is inderdaad fascinerend. Maakt niet uit wat al is het een deurstop die een bolle bovenkant heeft en hij die ondersteboven legt..

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Dat fietsje dat bloemetjesgordijn laat zien is inderdaad een houten loopfie ...
Oh ja ik zie het idd. Die lijkt veel stabieler haha. Dan afgeraden; plastic fietsjes/scooters met 3 wielen 😅 Hahaha een deurstop ja? Creatief wel 😁 Zo leuk om te zien hoe ze alles willen ontdekken.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Off topic, wat is Hanna al groot geworden 🥰
Ik weet het.... Wat een verschil weer in een halfjaar tijd

2 jaar geleden

Milou heeft een trybike, de houten variant. Hier gaat ze al super hard op. Hij is vrij lang en breed, dus heel stabiel en minder last van voetjes in de achterwielen. Kai (bijna 4) heeft er ook 1 en die past er ook nog heel goed op, bij hem omgebouwd als 2 wieler. Zijn wel aan de prijs, maar soms ook nog wel goede te vinden op marktplaats.

2 jaar geleden

Wij hebben van veloretti de driewieler die je naar een tweewieler kan ombouwen. Nog een paar cm groeien en dan kunnen we hem eindelijk gaan gebruiken.

2 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Zitten leuke fietsjes tussen, hoorde dat de Pukylino ook een goede loopfiets is.

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Bedankt voor de reacties. Zitten leuke fietsjes tussen, hoorde dat de Pukyl ...
Pukolino is zeker erg leuk, onze jongste nu 1,5 gaat daar nu op en z’n grote broer op de loopfiets. Op de foto is hij ruim 13 maand.

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Bedankt voor de reacties. Zitten leuke fietsjes tussen, hoorde dat de Pukyl ...
Pukolino is zeker erg leuk, onze jongste nu 1,5 gaat daar nu op en z’n grote broer op de loopfiets. Op de foto is hij ruim 13 maand.

2 jaar geleden

Reactie op snoes

Pukolino is zeker erg leuk, onze jongste nu 1,5 gaat daar nu op en z’n grot ...
Hoe groot was jullie ventje destijds? Wij hebben alleen een driewieler, maar ukkie kan nog niet met haar voetjes bij de grond. Ze is nu rond de 76cm.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hoe groot was jullie ventje destijds? Wij hebben alleen een driewieler, maa ...
Bandits and angels is een hele kleine