24 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben deze, kun je ook ombouwen naar 2 wielen en het zadel kan in 2 standen.
2 jaar geleden
Voor haar eerste verjaardag een berg go 2 je kan de trappers uitklappen zodat je kan fietsen. Het heeft lang geduurt voor ze bij de grond kon, weer niet of ze er nog op kan als ze kan trappen. We gaan het zien, ze is er wel heel blij mee... Vooruit, achteruit gaan hier goed en op en afstappen ook
2 jaar geleden
Reactie op Carly90
Ik kan 1 ding afraden en dat zijn fietsen met 3 wielen.
Super instabiel en ...
Dan heeft je zoontje toch teveel naar voren geleund, dat kan anders niet.
Ik loop hem wel achterna of hang half over hem zodat ik een beetje stuur, zodat hij niet telkens tegen de tafel/muur/kast loopt.
Ook gaat hij daar nog niet zitten maar wel rechtopstaand rechtdoor stappen, maar dan heeft hij wel telkens die wieltjes op zijn hielen. Deamon snapt het draaien nog niet. Hij durft er ook wel naast lopen.
Maar verders duwt Deamon het fietsje om, om met de wielen te spelen. Alles wat draait is zo leuk!
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Voor haar eerste verjaardag een berg go 2 je kan de trappers uitklappen zo ...
Off topic, wat is Hanna al groot geworden 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Dan heeft je zoontje toch teveel naar voren geleund, dat kan anders niet.
I ...
Oh dat kan goed, maar ik merk wel degelijk verschil tussen 3 wielen of 4 wielen. Met 3 wielen viel hij heel vaak en nu nauwelijks.
Haha dat omduwen herken ik idd ook. Die wielen zijn fascineren blijkbaar 😆
2 jaar geleden
Reactie op Carly90
Ik kan 1 ding afraden en dat zijn fietsen met 3 wielen.
Super instabiel en ...
Hmm hier echt nog nooit omgevallen
2 jaar geleden
Reactie op Carly90
Misschien hebben jullie eentje van hout? Ik heb een scooter van eco toys en ...
Dat fietsje dat bloemetjesgordijn laat zien is inderdaad een houten loopfietsje. :)
Bij mijn schoonouders heeft hij zo'n plastieken oldschool model van loopfietsje. Bij mijn ouders heeft hij dan weer een auto'tje, die is breed. Daar gaat hij dan achterstevoren opzitten en een stukje mee wandelen.
Maar alles wat draait is inderdaad fascinerend. Maakt niet uit wat al is het een deurstop die een bolle bovenkant heeft en hij die ondersteboven legt..
2 jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Dat fietsje dat bloemetjesgordijn laat zien is inderdaad een houten loopfie ...
Oh ja ik zie het idd. Die lijkt veel stabieler haha.
Dan afgeraden; plastic fietsjes/scooters met 3 wielen 😅
Hahaha een deurstop ja? Creatief wel 😁 Zo leuk om te zien hoe ze alles willen ontdekken.
2 jaar geleden
Milou heeft een trybike, de houten variant. Hier gaat ze al super hard op. Hij is vrij lang en breed, dus heel stabiel en minder last van voetjes in de achterwielen. Kai (bijna 4) heeft er ook 1 en die past er ook nog heel goed op, bij hem omgebouwd als 2 wieler. Zijn wel aan de prijs, maar soms ook nog wel goede te vinden op marktplaats.
2 jaar geleden
Bedankt voor de reacties. Zitten leuke fietsjes tussen, hoorde dat de Pukylino ook een goede loopfiets is.
2 jaar geleden
Reactie op snoes
Pukolino is zeker erg leuk, onze jongste nu 1,5 gaat daar nu op en z’n grot ...
Hoe groot was jullie ventje destijds? Wij hebben alleen een driewieler, maar ukkie kan nog niet met haar voetjes bij de grond. Ze is nu rond de 76cm.
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Hoe groot was jullie ventje destijds? Wij hebben alleen een driewieler, maa ...
Bandits and angels is een hele kleine