21 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben al even een loopfiets met 2 wielen en hij scheurt al flink de kamer door. Ik heb hem via marktplaats en niet van een merk vond hem er stoer uitzien. En is vooral lekker ligt dus hij kan er zelf alles mee.
Voor de oudste hadden wij een pucky. Erg fijn en goed.
2 jaar geleden
Je hebt er niks aan, maar ik zou eerlijk gezegd eerst even proberen of je zoon het leuk vindt. Die van mij weigert erop te gaan. Eerlijk is eerlijk, ik heb er een zonder zijwieltjes.
2 jaar geleden
Reactie op Kleintjeonderweg
Je hebt er niks aan, maar ik zou eerlijk gezegd eerst even proberen of je z ...
Nou moet zeggen, in de zomer waren we bij iemand die er 1 had. Daar deed hij toen niks mee. En op de opvang doet ie er ook niets mee. Maarja die is niet van hem zelf. En aangezien ze er tot 5 jaar op kunnen dacht ik dat het de gok misschien waard zou zijn
2 jaar geleden
Reactie op charmaine90
Nou moet zeggen, in de zomer waren we bij iemand die er 1 had. Daar deed hi ...
Ja daar heb je gelijk in. Daarom heb ik hem ook nog staan.
2 jaar geleden
Ik heb hier een trybike die ontzettend veel word gebruikt, en heb er 1 met 2 wielen en moet zeggen dat ik die nog behoorlijk gevaarlijk vind. Ze kan haar evenwicht er nog niet goed op houden met als resultaat een mega bult aan haar hoofd. Misschien een idee om hem mee te nemen en te kijken wat echt geschikt voor hem is. Die met 2 wielen gaat hier voorlopig nog de kast in.
2 jaar geleden
Reactie op Sandralivv
Ik heb hier een trybike die ontzettend veel word gebruikt, en heb er 1 met ...
Trybike is er ook met 3 wielen, is dat dan geen optie?
2 jaar geleden
Trybike is er ook met 3 wielen, is dat dan geen optie?
Sommige sites zeggen het volgende: Een loopfiets is beter voor peuters dan een driewieler of een fiets met zijwieltjes.
• Bij een loopfiets wordt het evenwichtsgevoel van de peuter echt geoefend waardoor hij/zij sneller zal leren fietsen. Dat is niet zo bij een fiets met steunwielen waarop vaak scheef gefietst wordt. (Bron: https://www.gezondheid.be/artikel/kind/loopfiets-beter-dan-driewieler-16726)
2 jaar geleden
Wij hebben de little Dutch inmiddels al 4 jaar. Sem gaat er al aardig goed op de laatste tijd. Hij wil er echt veel mee weg. Maar er kan geen stang aan volgens mij.
2 jaar geleden
Reactie op Carly90
Sommige sites zeggen het volgende: Een loopfiets is beter voor peuters dan ...
Een peuter ja. Maar een dreumes begint toch altijd op een driewieler neem ik aan? En als ze er aan toe zijn kun je hem ombouwen naar 2 wielen.
2 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Wij hebben de little Dutch inmiddels al 4 jaar. Sem gaat er al aardig goed ...
Niet op die scooter. Maar je hebt er ook een loopfietsje van.
2 jaar geleden
Reactie op charmaine90
Niet op die scooter. Maar je hebt er ook een loopfietsje van.
Oh dat wist ik niet ☺️ weer wat geleerd😃
2 jaar geleden
https://www.lidl.nl/h/loopfiets/h10004728
De Lidl heeft ook loopfietsen. Misschien is dit iets?
Ik heb er zelf geen ervaring mee.
2 jaar geleden
Ik ben erachter welke ik neem. Hebben jullie de eerste tijd een duwstang gebruikt?
2 jaar geleden
Reactie op charmaine90
Ik ben erachter welke ik neem. Hebben jullie de eerste tijd een duwstang ge ...
Wij hadden geen duwstang dus nee 🙂
2 jaar geleden
Reactie op Carly90
Je bent al een peuter vanaf 2 ongeveer en die fietsjes zijn er ook al vanaf ...
Nou hoef die van mij echt nog niet op een tweewieler te zetten 🤭