Wat zijn nou goede loopwagens, die je niet zomaar weg kunt duwen.
Wij hebben een trein van Vtech maar die rolt te makkelijk weg.
Wat gebruiken jullie, onze zoon is 16 maand en 12+ kilo hij wil zo graag lopen.
Liefst de hele dag mijn vingers vasthouden en de kamer rond lopen met een big smile op zijn gezicht, maar dat houdt mijn rug niet zo goed vol😅
Wij hebben de poppenwagen van de lidl. Ik had hiermee hetzelfde probleem. Heb er nu gewichtjes in gelegd om het wat te verzwaren. Het is hiermee nog niet opgelost maar wel minder! En ze kukelt m niet meer omver.🙈
Dit is een hele fijne! Deze wielen kun je op een rem zetten, dat hij niet zo snel rolt! Als ze dan heel goed kunnen lopen, kun je de rem eraf halen. Daarnaast kun je het activiteitenpaneel er ook afhalen om los mee te spelen.
Onze dochter vind hem fantastisch! En qua lopen ging dit super, ze loopt hier vanaf 13 maanden. Ze heeft het hier echt goed mee geleerd.
Deze was hier erg geschikt, toen ze nog maar net begon te lopen was hij nog wat te snel voor haar. Maar toen ze het lopen onder die knie had kon ze deze heel goed gebruiken. De wielen kan je vast zetten zo dat het iets minder snel gaat
Ons zoontje heeft wel een loopwagen, maar loopt het liefst achter zijn eigen buggy! Met de stang omlaag zodat hij erbij kan heeft hij de halve Efteling doorgelopen😅
Nou lijkt me wel leuk om toch zo een te bestellen.
M'n zoontje verliest som ...
Op marktplaats circuleren ze ook regelmatig voorbij, top ding! Ze heeft hier mee leren lopen en toen ze bezig was met leren lopen er elke dag wel even mee gespeeld. Ik heb de mijne gratis van vrienden gehad, de stikkers zijn wat verkleurd of eraf maar dat maakt onze dochter natuurlijk niks uit! Nu ze kan lopen heeft ze geen intresse meer erin. Spelen op de boerderij is altijd zo leuk.... 😂
Had een v tech loopkarretje. Al een wat oudere maar die zijn zeer stevig en rollen niet heel erg makkelijk. Ze kunnen zich er ook aan optrekken.
En met leuke geluidjes en muziekje