33 Reacties
2 jaar geleden
Nee hoor zeker niet! Hier hetzelfde met onze zoon van dezelfde leeftijd. hij wil het wel, maar zodra hij doorheeft dat hij los loopt dan doet hij hetzelfde. Het komt heus wel goed, maar je bent zeker niet alleen daarin😬
2 jaar geleden
Hier hetzelfde! Zoontje was heel snel met alles (kruipen, langs lopen enz) dus had gedacht dat hij ook snel zou gaan lopen maar nee.. hij vindt t wel prima zo;) van mij mag hij wel gaan lopen want veertien kilo is wel zwaar om continu te tillen😅
2 jaar geleden
Mijn dochter loopt nu denk iets langer dan een maand, maar gaf daarvoor totaal geen teken van loslopen. Om de tafel heen lopen en snel opstaan deed ze, maar liefst liep ze op haar knieën. Zo ineens uit het niets begon ze te lopen en binnen een week liep ze volledig. Achter de loopkar heeft ze nooit gelopen, ja op knieën dan, totaal geen moment gedacht oke nu gaat ze loslopen. Dus wil aangeven dat het heel snel kan gaan en wie weet loopt ze volgende week al. Elk kindje is anders, en heb zelf nooit de focus er op gelegd van wat ze nu al allemaal moet kunnen.
2 jaar geleden
Reactie op labelle
Mijn dochter kan nog nieteens los staan.
Hier kan ze het misschien wel, maar doet het gewoon niet, laat staan los lopen. Ondersteund door ons lopen vind ze rete interessant, maar zodra je haar maar achter een loopkar zet gaat ze meteen zitten, of zwengelt haar benen alle kanten op zodat ze er niet aan hoeft te staan
2 jaar geleden
Onze zoon is bijna 16 maanden en loopt wel achter loopwagen en rond alles, aan 1 handje als hij er zin in heeft maar los nog niet. Helemaal prima, komt vanzelf wel
2 jaar geleden
Ons meisje staat nog niet eens zelf, begint zich net op te trekken tot staan. Ze is hypermobiel en heeft veel te soepele gewrichten, maar fysio geeft aan dat het vanzelf goed komt! Ik was als baby ook hypermobiel en laat, liep pas met 20 maanden maar praatte wel al met 18 maanden korte zinnetjes. Is allemaal goed gekomen, ieder kind heeft zijn eigen tempo en uiteindelijk gaan ze allemaal wel lopen!
2 jaar geleden
Het heeft hier een maand of 6-7 geduurd. Ze durfde gewoon nog niet. Gelukkig frustreerde het haar daarom ook niet. Nu ze wel loopt, doet ze dat wel direct heel erg stevig. Ze kan halverwege ook direct stilstaan en draaien en ook squatten.
2 jaar geleden
Mijn dochter is 16 maanden en loopt sinds vandaag echt alleen ineens helemaal uit het niets. Super trots op haar. Ik zelf was ook anderhalf jaar. Komt echt van zelf, ik dacht ook dit gaat echt nog wel Ff duren maar dan ineens ging ze het toch echt zelf doen. Wie weet loopt jouw kleine van de week ook ineens😁
VRIEND
2 jaar geleden
Bijna 17 maanden en sinds deze week heeft ze de smaak te pakken! Eerst liep ze alleen op haar tenen, wat natuurlijk niet zo handig is balans te houden 🤣. Maar nu doet ze meerdere stapjes op platte voeten! Super leuk dat ze er zelf ook zo van geniet en er trots bij kijkt 😍.