36 Reacties

2 jaar geleden

Hi mama, mijn dochter van 23-11-20 loopt sinds een weekje.. en gelijk ook heel goed! Gaat waarschijnlijk bij jou ook het geval zijn wanneer ze los stapt 😉 Laat je niet gek maken ze zijn ruim op tijd hoor 😅

2 jaar geleden

Onze zoon is van 9-11-2020. En loopt ook langs de meubels enz maar nog niet los. Is niets aan de hand. De meeste kunnen met 18 maanden loslopen. Dat is ook de richtlijn die ik van het consultatiebureau heb gehad.

2 jaar geleden

Die van mij is van 15 okt en loopt ook nog niets los. Ze loopt al 4 maanden met haar loopwagen overal naartoe maar los ho maar.. Vandaag wel wat losse passen gezet dus ik hoop dat het nu niet zo lang meer duurt. Je hoeft je nog niet druk te maken hoor! Het CB gaf aan dat ze bij 18 maanden gaan kijken of fysio nodig is. Ik denk dat er met mijn dochter niets aan de hand is, ze gaat pas lopen als ze zeker weet dat ze het kan. 😅

2 jaar geleden

Mijne is van 5-12-20 en hij loop al week voor zijn verjaardag maar hij is met letterlijk alles heeeeel snel. Maar ik ken 2 kindjes die bijna 2 zijn lopen ook nog niet wel via meubels vast houden en ander kan goed lopen maar niet alleen. Je hoef geen zorgen te maken want elke kind doe wat hij/zij wilt ieder kind heeft zijn ontwikkeling dus komt goed mama 💪🏾

2 jaar geleden

Mijn dochter is van 06-11 en loopt sinds een week nu echt zelfstandig en helemaal los. Ze liep het liefst op haar knieën. Nou nu zie ik haar niks meer anders doen dan lopen 😂🤭

2 jaar geleden

Hoi, mijn dochter is ook van november ( 25-11-2020) zei liep met 13 maanden maar liep langs de tafel van af 9 maanden. Soms hebben kinderem gewoon even tijd nodig. En het is heel normaal dat je dochterje nog niet loopt. Eigenlijk is het pas normaal als je kindje vanaf 18 maanden gaat lopen. Zal je niet te veel zorgen maken en je dochtertje lekker zelf laten ontdekken

2 jaar geleden

Het kan heel snel gaan ik dacht ook steeds dat duurt nog wel even. Nou vanaf de eerste echte losse stapjes en binnen 2 dagen kon ze altijd bijna een marathon lopen🤭

2 jaar geleden

Maak je absoluut geen zorgen! Er zijn echt heeeeeel veel kindjes die pas met 18 maanden gaan lopen. Lopen met 1 jaar is eerder relatief vroeg. Onze dochter liep met 13maanden en dat was gemiddeld genomen al echt heel vroeg zeiden ze bij het CB. Maar goed, ze is met alles al zo vroeg... kennissen van ons hun kindje is bijna 17 maanden en loopt echt pas net langs de meubels op. Ieder kindje heeft zijn eigen tempo😊

2 jaar geleden

Mijn dochter is van 26/10, een kleine maand geleden zette ze haar Aller eerste stapje alleen en nu wil ze alleen nog maar stappen (nog niet perfect uiteraard) ze kon pas kruipen met 10 maanden en trok zich voor het eerst recht vlak voor haar verjaardag. Elk kind gaat op zijn eigen thempo en het feit dat je dochter al goed langs de meubel kan lopen betekend dat ze het echt wel kan maar misschien gewoon nog niet los durft te laten. Allesinds dat was zo bij onze dochter, de moment dat ze de eerste keer los liet kreeg ze het vertrouwen dat ze het kon 🥰

2 jaar geleden

Hier is onze zoontje van 09-11-2020 Begint net met lopen, nog niet alleen. En begint net met optrekken aan meubels. Het komt vanzelf 😁

2 jaar geleden

Mijn dochter is van 19-11 en liep 1 week voor haar verjaardag los. Korte stukjes nog maar. Zo'n 2 weken na haar verjaardag liep ze volledig los en ook langere stukken.

2 jaar geleden

Geen zorgen! Ons zoontje van 15 maanden (20-11-2020) loopt ook alleen nog maar langs meubels. Ziet er ook nog niet naar uit dat hij er zij in heeft om los te gaan lopen🤣. Cb maakte zich er ook niet echt druk om. Komt vanzelf hoor. Mijn zoontje is sowieso vrij aan de late kant met alles. Maar uiteindelijk lopen ze allemaal als ze 16 zijn hoor

2 jaar geleden

Mijne liep precies met 14 maanden los. Liep langs meubels of aan de hand vanaf 9 maanden paar x goed gevallen dus ze was ook angstig. Bij 10 maanden paar losse stapjes. En met 14 maanden zette ik haar buiten neer en mevrouwtje ging in 1x los lopen. Ze is van 15-11-2020.

2 jaar geleden

Elk kindje heeft zijn/haar eigen tempo. Maak je niet al te veel zorgen. 🤗 Mijn zoontje loopt al van voor zijn verjaardag, ongeveer 10m redelijk los. O_0 ik kan hem nu geen seconde uit het oog verliezen. Of niets vergeten; poortje naar de keuken bvb, deur naar de gang > trap naar boven, klimmen in de zetel/op salontafel, etc.. geen handen en ogen te kort, nu.

2 jaar geleden

Ons zoontje is van 23/11/202 en liep op 10 maanden alleen rond. Het is ons 3 de kindje dus niet gek dat hij er vroeg bij is. Elk kindje ontdekt en ontwikkeld op zijn eigen tempo. Mijn oudste was 1,5 voor hij nog maar 1 stapje alleen deed 😅 niets om je zorgen om te maken 😉☺️

2 jaar geleden

Mees begon met precies 13 maand met hele kleine stukjes los lopen. Nu is hij ondertussen niet meer te stoppen. Maak je geen zorgen, zoals je zelf zegt heeft ze er zelf nog geen behoefte aan ;) komt goed! Over een tijdje mag je er achteraan vangen haha

2 jaar geleden

Geen paniek en niet naar andere kijken, onze zoon van 13-11 loopt ook niet los en helemaal prima. Komt vanzelf wel, het is een heerlijk vrolijk ondernemend mannetje.

2 jaar geleden

Ons mannetje is van 4-11-2020 (wel vroeg geboren) loopt al vanaf 10 maanden langs meubels en iets later ook achter z'n babyrollator. Racet de kamer rond, maar loslopen ho maar. Terwijl hij het volgens mij prima zou kunnen. Denk dat hij het nog niet durft 🤷‍♀️ Hij kan al wel zelfstandig en netjes eten met een lepel en drinken uit een normale beker 😜(het is maar waar je prioriteiten liggen 😂). Onze kindjes gaan ook vast binnenkort lopen 🤗

2 jaar geleden

Ons meisje heeft een goede 6 maanden langs meubels gelopen, voordat ze het los durfde. Ze kan nog niet zelfstandig gaan staan, dus kruipen of via meubels lopen heeft nog de voorkeur. Nu is ze ziek en zwak en loopt ze sowieso bijna niet los.

2 jaar geleden

Ons zoontje van 15 maanden 21-11 loopt nu sinds 3/4 weken los. Daarvoor heel veel langs meubels/muren en met z'n loopwagen rondgelopen. Toen hij pasjes begon te zetten ging het snel