10 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook.. ik doe mn zoontje nu eerder naar bed in de avond zodat hij langer kan liggen/slapen. Vanochtend was ie mega lief..

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft dat ook een tijdje gehad. Zoals Lotje6 ook aangeeft, als het kan, proberen haar die avond daarvoor toch iets eerder naar bed te doen. Mijn dochter is nog steeds niet zo’n ochtendmens (heeft ze van mij), maar bij haar werkt het ook wel iets als ik haar kwartiertje eerder wakker maak, dat ze nog eventjes met wat licht aan kan blijven liggen. Succes en sterkte 😉

2 jaar geleden

Zou het weer zo'n welbekende "fase" zijn. Hier heb ik namelijk precies hetzelfde, ongeveer sinds haar 2e verjaardag

2 jaar geleden

Herkenbaar! En nu ze een Nijntjepyjama heeft gekregen van mijn zusje, wil ze daarna ook niet naar de wc omdat ze de pyjama niet uit wil. Hier is het denk ik ook de combinatie dat ze zelf haar slaapzak en pyjama uit wil doen, maar dat dan niet doet omdat ze er geen zin in heeft. Dus twee keer boos.. Hier neem ik 's ochtends maar op de koop toe dat we even gezeur hebben en dat ze boos op de wc zit (als ze er niet telkens voor wegklimt). Misschien helpt het als ik tussendoor wegloop, dat ze me misschien achterna komt. Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Hier ook.. ik doe mn zoontje nu eerder naar bed in de avond zodat hij lange ...
Ze gaat om 19.30 naar bed en dan slaapt ze vaak rond 8 uur. Eerder naar bred dan breekt ze de tent af 😅. Eén grote party in bed. Smiddags slaapt ze van 12.30 tot 14.30 ongeveer.

2 jaar geleden

Reactie op Yas44

Mijn dochter heeft dat ook een tijdje gehad. Zoals Lotje6 ook aangeeft, als ...
Dit doen we idd nu ook maar helpt nog niet. Doe het licht op haar kamer aan en ga vast kleertjes pakken en zet de deur open. Ga dan mezelf aankleden en opmaken e.d. Maar ze houdt gewoon haar ogen stijf dicht 🤣

2 jaar geleden

Is het wat kouder in haar slaapkamer nu? Misschien meenemen naar beneden en beneden aankleden?

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Is het wat kouder in haar slaapkamer nu? Misschien meenemen naar beneden en ...
Ja het is wel fris ja. Graadje of 17. Zou k idd wel kunnen proberen.

één jaar geleden

Hier ook z'n mevrouw die slecht wakker kan worden. Neem haar mee na benenden met slaapzak nog aan. En krijgt papfles met slaapzak aan. En tv aan. Maak me zelf klaar. En dan is ze wel aan toe om aan te kleden🤭

één jaar geleden

Wat ik nu doe is een kwartiertje voor ze eruit moet een lampje aan en een boekje in haar bed leggen. Ze gaat dan zelf een boekje lezen. Ik ga dan ondertussen aankleden, haar en make up doen etc. En dan hoor ik vaak na 10 minuten: Mama ati!! (Alsjeblieft) en dan staat ze rechtop en wil ze haar boekje aangeven. En dan wil ze er vaak wel uit 🤭