Man rookt in huis

Melsje1984
één jaar geleden
Volgen
Mijn man rookt in huis, hij zou hier mee stoppen als ik zwanger was. Na veel ruzie rookt hij nu ook buiten. Maar.... Nu doet hij heel kinderachtig. Wil geen film meer kijken (want daar hoort een sigaret bij) gaat op tijd naar bed (half 9) en drinkt s morgens geen koffie meer maar gaat meteen naar zijn werk. Hij heeft zelf ook 2 kids en rookt daar ook gewoon bij in huis. Bij hun werd vroeger ook gewoon volop gerookt door zijn vader en moeder en met hem is het ook goed gekomen vind hij. Zijn moeder denkt er net zo over. Wat moet ik hier nou mee?
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
Bloemetjesgordijn
één jaar geleden
Plaatjes uitprinten van vieze longen en die overal door het huis heen ophangen. Vind hem zeer kinderachtig.
Verwijderd lid
één jaar geleden
Nouja wat vervelend dat hij zo doet! Daar zit je niet op te wachten.. Lekker voet bij stuk houden en hopelijk gaat hij er dan snel volwassen mee om en beseft hij dat jij en je baby toch echt belangrijker zijn dan zijn wil om persé binnen te roken. En zijn moeder heeft er niets mee te maken🤭 Niet toegeven hoor 😉 Mijn man rookt ook en staat ook zonder morren buiten. Hij rookte eerder nog wel eens onder de afzuigkap 😅
Melsje1984
één jaar geleden
Reactie op verwijderd lid
Nouja wat vervelend dat hij zo doet! Daar zit je niet op te wachten.. Lekker voet bij stuk houden en hopelijk gaat hij er dan snel volwassen mee om en beseft hij dat jij en je baby toch echt belangrijker zijn dan zijn wil om persé binnen te roken. En zijn moeder heeft er niets mee te maken🤭 Niet toegeven hoor 😉 Mijn man rookt ook en staat ook zonder morren buiten. Hij rookte eerder nog wel eens onder de afzuigkap 😅
Nee zijn moeder heeft er ook niks mee nodig haha, maar omdat zij hem zo heeft opgevoed dat roken heel normaal is bij kinderen enz en zij het daar nog altijd mee eens is maakt het dat niet makkelijker.
Verwijderd lid
één jaar geleden
Reactie op Melsje1984
Nee zijn moeder heeft er ook niks mee nodig haha, maar omdat zij hem zo heeft opgevoed dat roken heel normaal is bij kinderen enz en zij het daar nog altijd mee eens is maakt het dat niet makkelijker.
Lastig! Dan voelt het een beetje 2 tegen in. Maar je hebt volkomen gelijk hoor en niet over je grenzen laten gaan. Maar ik vind het echt niet leuk voor je dat je vriend zo doet.. Hij moet lief voor je zijn en blij zijn met jullie geluk en niet zo gaan doen als hij zijn zin niet krijgt