37 Reacties

2 jaar geleden

Wij gooien de hoes van het matras gewoon in de droger. Staat op het etiket dat het niet mag, maar het is katoen dus toch gedaan. Ging prima. 馃槉 Eerlijk gezegd gooi ik eigenlijk alles van de kleine in de droger en tot nu toe altijd goed gegaan 馃か

2 jaar geleden

Reactie op Elske

Zou het inmiddels niet gewoon mogen, een waterdichte molton met plastic ond ...
Denk dat het qua veiligheid prima kan. Geen enkel matras of hoes kan rebreathing tegengaan, dus daar zou ik mij met kindjes van deze leeftijd niet zo'n zorgen om maken. Maar heb je zelf wel eens op zo'n hoes geslapen? Ik vond het verschrikkelijk omdat het totaal niet ademt.

2 jaar geleden

Wij hebben ook de aerosleep topper en voor het spugen is dat top. Maar nu i ...
Nee, nog nooit geen last gehad van kou. Het kamertje is 18graden en wij trekken onze dochter altijd een romper aan en afhankelijk van de romper korte/lange mouw krijgt ze een pyjamashirt of pyjamabroek aan. Dan een lekkere dikke slaapzak van puckababy. Van 't weekend had ze koorts en hebben we haar zelfs in de dunne slaapzak van puckababy gehad. Maar het is wellicht een wat prijzige topper, zeker als het matras wat je hebt nog goedkoper is dan zo'n losse topper...

VRIEND

2 jaar geleden

Ik vind het te duur en pure verkooppraatjes. Nieuwe onzekere ouders bang m ...
ow ik ook. Angst aanpraten want je wil toch "het beste/veiligste voor je kindje" en dat msg wat kosten. Maar is totaal niet bewezen dst het iets uitmaakt. Maar dat terzijde. Wij hebben vanaf de start molton van ikea. Alle kotst en spuug gaat er tot nu toe goed uit indien nodig 馃榿.

2 jaar geleden

Reactie op jmv-24

Wij gooien de hoes van het matras gewoon in de droger. Staat op het etiket ...
Misschien maar gewoon doen idd mocht het weer nodig zijn. En duimen dat ie niet krimpt 馃

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

ow ik ook. Angst aanpraten want je wil toch "het beste/veiligste voor je ki ...
Wij ook de molton van Ikea van het begin, het matras ook trouwens. Werkt super, geen 1 vlek is er tot nu toe nog zichtbaar opgebleven, zowel van de molton als het matras zelf! Super! Voor een zacht prijsje!

2 jaar geleden

Wij ook de molton van Ikea van het begin, het matras ook trouwens. Werkt su ...
Welke molton is dit van Ikea? Of is er maar 1?

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Welke molton is dit van Ikea? Of is er maar 1?
Ik zou het 茅cht niet meer weten. Ik kan even in het labeltje kijken morgen of het daar op staat. Kleine meid ligt lekker te slapen nu namelijk 馃檲. Hij lag bij de baby afdeling in de Ikea, heb hem toen eigenlijk gewoon meegenomen met wat hoeslakens en verder niet echt naar gekeken. Ik kijk morgen even voor je!

2 jaar geleden

Wij ook de molton van Ikea van het begin, het matras ook trouwens. Werkt su ...
Maar is ie waterdicht of niet?

2 jaar geleden

Is deze het niet? Ziet er goed uit! Ga binnenkort even in de winkel kijken

2 jaar geleden

Is deze het niet? Ziet er goed uit! Ga binnenkort even in de winkel kijken
Deze hebben wij top ding... Mja deze loedermoeder had deze al gelijk om het ledikant matras gedaan. Ze lag overigens de eerste maanden in het wieg. Heeft toch al minstens 2x golf spuug tegen gehouden馃き

2 jaar geleden

Maar is ie waterdicht of niet?
Yes deze heeft een plastic laagje aan de onderkant 馃檪

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Yes deze heeft een plastic laagje aan de onderkant 馃檪
Top! Ga ik die eens halen

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Deze hebben wij top ding... Mja deze loedermoeder had deze al gelijk om het ...
Misschien een gekker vraag, maar als jullie kindje koorts heeft, laten jullie hem er dan omheen zitten?

2 jaar geleden

Misschien een gekker vraag, maar als jullie kindje koorts heeft, laten jull ...
Ja, er zit gewoon een ventilerende laag op. Daarnaast is het dan het moment dat ze vaker spuugt... Ik leg dan ook een grote hydrofiele doek in haar bed ( mag ook niet) dat doe ik overigens normaal niet (meer)

2 jaar geleden

Misschien een gekker vraag, maar als jullie kindje koorts heeft, laten jull ...
Leuke foto van jade zeg

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Leuke foto van jade zeg
Dank je! Is alweer 3 mnd geleden toen ze 1 werd 馃槃