40 Reacties

3 jaar geleden

precies hetzelfde vanaf dag 1 het is verschrikkelijk voor ons die het geluk niet hadden馃様

3 jaar geleden

Ja jaloezie, best herkenbaar. Als ik al die verhalen lees denk ik hoe dan. Hij slaapt al vanaf de geboorte heel slecht. Vaak hele nachten wakker. Kan je echt even down van voelen h茅 馃様

3 jaar geleden

Dit gevoel had ik ook alsof iedere baby op dit forum hele nachten doorslaapt. Twijfelde of ik iets verkeerd deed maar denk dat velen gewoon erg veel geluk hebben. Hier wordt hij ook gewoon iedere 3 uur wakker voor voeding. En dat is gewoon normaal :).

3 jaar geleden

Hier ook hoor. Om de 2 uur. Nu 9 weken oud en soms 3 uur. En dan komen de krampjes na de voeding nog. Dan lukt het niet meer om in haar eigen bedje te slapen en moeten we knuffelen om haar te kalmeren. Dus hier ook weinig slaap.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Maar het is normaal als ze niet door slapen. Die van ons 7,5 week oud, komt om de 4uur kv. In de nacht krijgt hij niet en volledige fles en trekt dat gelukkig dan om er 3 a 4 uur tussen te laten zitten. Het langste wat tussen de voedingen heeft gezeten is ooit 5 a 6 uur, maar dat is zelden

3 jaar geleden

Meisje 9 wk, slaapt maximaal 3 uren achter elkaar en als dat gebeurd dan staan wij zo ongeveer op ons hoofd van trots. Ze slaapt meeeeestal kort, cyclus van 45 of 90 minuten en heel soms zelfs iets langer. Het is normaal. Ik heb nachten dat ik er elke 1,5 uur sta.. heb het consultatiebureau gevraagd of het erg is en die zeiden dat t voor de baby prima is zo, het is voor ons als ouders alleen heel pittig. Dat vond ik wel lekker te lezen.

3 jaar geleden

Hier ook hoor! Zoontje slaapt in de nacht wel redelijk gelukkig. En met redelijk bedoel ik dat hij er 1x 5u tussen laat, dan een dutje (soms 2) van 3/4 uur en dan is het afgelopen met de lange dutjes. Ben het eens geen timen, kleine komt aan 12/13 uur slaap per dag. Overal staat dat ze rond zijn leeftijd nog 14-16 uur nodig hebben. Maar ja wellicht heeft ons zoontje wel minder nodig? Hij is ook niet vervelend of geeft oververmoeidheidssignalen af 馃槄

3 jaar geleden

Hier overdag weinig slapen. De nacht max 5 uur. Maar vannacht washet 2 of 3 uur

3 jaar geleden

Allereerst herkenbaar mijn zoon slaapt ook nog geen nacht door hoor. Daarnaast hoe oud is je dochter? Heeft ze misschien nog honger? +/- 3uur moet vanaf 6 weken wel mogelijk zijn. Is terug in slapen vallen na haar cyclus het probleem of heeft ze het koud? Ik probeer mee te denken hoor... Mijn zoontje word ook sneller wakker bij kou en honger.

3 jaar geleden

Oeff herkenbaar! Als ik verhalen lees van 12u aan een stuk slapen ben ik stiekem ook Jaloers. Mijn dochter komt regelmatig nog 2 keer per nacht. Vannacht heb ik een dikker dekentje gebruikt en nu sliep ze wel 5uur aan een stuk! Denk dat ze het toch wat koud heeft gehad misschien. Volhouden mama's ook wij komen er wel 馃榿馃挭

3 jaar geleden

Mijn dochter trok de nachten eerst ook niet door, totdat ik over ging op kunstvoeding en in de avond even een beetje extra voeding gaf. Misschien helpt dit voor degene die het nog niet geprobeerd hebben! Ondanks dat onze kleine de nacht doortrekt, leef ik echt met jullie mee. Slaap is zo fijn en als je de mogelijkheid hebt, schop die man van je ook eens uit bed 鈽猴笍 Dat jij vrij bent, betekent niet dat je alles alleen moet doen in de nacht! 1 nachtje goed slapen zal al wonderen voor je doen. Succes en sterkte 馃崁馃グ

3 jaar geleden

Reactie op LPF2020

Mijn dochter trok de nachten eerst ook niet door, totdat ik over ging op ku ...
Mijn dochter is ook van 25 november馃槏

3 jaar geleden

We hadden dit ook eerst! Gaf eerst bv en kreeg de tip om de laatste voeding als kunstvoeding te geven hierop sliep ie meteen 4-5 uur. Nu volledig overgestapt op kunstvoeding en slaapt ie zo鈥檔 5-6u inmiddels en gisteren ineens 7 馃槺 Ik haalde hem zelf ook veel te snel uit bed, nu troost ik hem even met mn stem of het tutje en gaat ie weer slapen.

3 jaar geleden

Begon ineens te schuiven bij mij na 2 maand. Ik zie dat je baby maar 1 maand is, dus hou nog even geduld. Je moet het nog niet forcerne met bepaalde voeding. Je baby wil drinken omdat ze het nodig heeft. Het is nu nog geen gewoonte die je moet afleren door te rekken met een tuutje of ingedikte voeding...

3 jaar geleden

Ik heb begrepen dat het vaak met bv langer kan duren tot ze doorslapen.

3 jaar geleden

Reactie op Jdw-Nov2020

Begon ineens te schuiven bij mij na 2 maand. Ik zie dat je baby maar 1 maan ...
Mijn dochter is 7 weken

3 jaar geleden

Afgelopen nacht voor het eerst 6 uur ertussen gelaten. Daarvoor een stuk korter 2/3/4 uur ik wist niet wat je overkwam馃檲 ik hoop op een nieuw ritme maar ik ga er maar niet vanuit

3 jaar geleden

Hier vooeal overdag.. Ze slaapt steeds 45 min, dan weer wakker.. Steeds iets dwars, poep of boertje of vieze luier.. of dan weer honger.. Zo vervelend soms. Snachts doer ze het wel heel goed. Laatst zelfs een x 8 u tussen de voeding 馃槄

3 jaar geleden

hier overdag slecht slapen, vaak 1 slaap cysles, dan wakker, speen er uit, of gespuugd of boer dwars, in de avond vanaf 7slaapt hij tot 7et nog een voeding om23.00

3 jaar geleden

hier ook wel hoor. ik dacht een schemaatje te hebben met haar. eindelijk in haar bedje overdag ipv op mij.(want dan slaapt ze ..lang!) maar opeens wil ze niet meer in haar bedje meer, dan leg ik haar erin en is 贸f meteen wakker 贸f na 10 min. de hele dag giga veel wakker maar eind vd middag slaapt ze dan wel in haar bedje...een uur a 1 1/2 uur...de nacht gaat goed, soms wakker rond 4 uur en soms pas 7 uur.herkennen andere dit ook? what to do? wil zo graag dat ze zelfstandig kan slapen omdat ze over een week naar kdv gaat. (moet weer werken, heb cruciaal beroep)wie tips???