40 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op HannahV

hier ook wel hoor. ik dacht een schemaatje te hebben met haar. eindelijk in ...
Heb helemaal hetzelfde probleem

3 jaar geleden

Gewoon accepteren, zelf veel slaap pakken overdag en proberen de maximale wakker tijden aan te houden. Dan ga je zien dat t beter wordt!

3 jaar geleden

Hier ook .. overdag hazenslaapjes van ongeveer 35' , tenzij ik hem in de draagzak neem . Dan slaapt hij wel langer zolang ik blijf wandelen. S'nachts om de 3 a 4 uur. En hij slaapt nog steeds op m'n buik, wil absoluut niet weggelegd worden :( ! Succes daar ! Het is slopend .. maar als ik de verhalen moet geloven wordt het beter 🤞🏼

3 jaar geleden

Reactie op Jessssssica

Gewoon accepteren, zelf veel slaap pakken overdag en proberen de maximale w ...
Ze slaapt overdag ook amper..

3 jaar geleden

Zojuist heb ik een gratis online lezing bijgewoond van Silvia Bernaards over slaapproblemen bij kinderen. Hier heb ik een aantal mogelijke oorzaken van de slaapproblemen van mijn zoon gevonden. Mogelijk hebben jullie er ook wat aan. Op https://silviabernaards.nl kan je je al een beetje inlezen. Ps: Het kan misschien wat zweverig over komen.

3 jaar geleden

De nachten gaan hier wel goed maar overdag ..... 😅 hij slaapt alleen op de arm of niet langer dan 30 min

3 jaar geleden

Reactie op FromGrunn

De nachten gaan hier wel goed maar overdag ..... 😅 hij slaapt alleen op de ...
Heb je al geprobeerd om hem op zn buik of zij te leggen in de box? Wij hadden hetzelfde 'probleem' maar sinds ik haar op der buik of zij leg, slaapt ze een stuk langer overdag (en niet op mij😅)! Of in de draagzak/doek zodat je in ieder geval je armen vrij hebt?

3 jaar geleden

Reactie op FromGrunn

De nachten gaan hier wel goed maar overdag ..... 😅 hij slaapt alleen op de ...
Hier precies hetzelfde, ben de hele dag met haar bezig!

3 jaar geleden

Kan proberen om een klein schepje druivensuiker in de laatste fles te doen Dit geeft langzaam suikers af in de nacht waardoor ze minder snel wakker worden omdat suiker te laag is.

3 jaar geleden

Reactie op my3thbaby

Kan proberen om een klein schepje druivensuiker in de laatste fles te doen ...
Dat is dus niet waar. Druivensuiker geeft snel suikers af.. diabetici nemen dit ook wanneer zij een hypo voelen (dip in suiker) omdat druivensuiker snel in het bloed opgenomen wordt. Ik snap überhaupt niet waarom je je kindje suiker zou willen geven op deze leeftijd als ik eerlijk ben. 🙈

3 jaar geleden

Hier ook zo, tijdens de nacht slaapt ze goed. Maar tijdens de dag niet willen slapen. ' s avonds ook veel in slaap wiegen of laten slapen aan de borst. Ik vraag mij af of dit aan een maand of 4 zal beteren?

3 jaar geleden

Reactie op FromGrunn

De nachten gaan hier wel goed maar overdag ..... 😅 hij slaapt alleen op de ...
Zo herkenbaar, ons meisje presteert het soms om tussen twee voedingen in helemaal niet te slapen of Max. 10min. En daar wordt niemand gelukkiger van. Maak haar tegenwoordig voor de fles van 00.00 niet meer wakker omdat ze vaak om 21 uur eindelijk goed wil slapen. Gelukkig ‘s nachts twee blokken van 5-6 uur dus mag niet klagen.

3 jaar geleden

Het ging snachts goed ( 6 uren achter elkaar) nu helaas weer twee keer per nacht voeden.

3 jaar geleden

Reactie op november11

Dat is dus niet waar. Druivensuiker geeft snel suikers af.. diabetici nemen ...
Klopt. Druivensuiker zijn snelle suikers. En echt niet geschikt om aan een baby te geven.

3 jaar geleden

Reactie op Boog1993

Het ging snachts goed ( 6 uren achter elkaar) nu helaas weer twee keer per ...
Hadden wij ineens ook weer paar nachten en toen ineens weer naar 5,5 uur ertussen! 🤷🏼‍♀️ ik houd het maar op groeien en even wat meer nodig hebben haha

3 jaar geleden

Reactie op Boog1993

Het ging snachts goed ( 6 uren achter elkaar) nu helaas weer twee keer per ...
Ja dit probleem hebben we hier ook. Soms al echt lang geslapen en nu weer steeds snel wakker. Afgelopen nacht weer 3-4 uur er tussen. Helaas...

3 jaar geleden

Ik had ook het probleem alleen slapen op me borst, sinds 2 weken de Puckababy gehaald en het werkt perfect slaapt sindsdien de nachten heerlijk rustig door 7 a 8 uur

3 jaar geleden

Reactie op CharlotteArda

Ik had ook het probleem alleen slapen op me borst, sinds 2 weken de Puckaba ...
Klinkt goed! Welke puckababy?

3 jaar geleden

Reactie op muis2017

Klinkt goed! Welke puckababy?
Puckababy piep 0 tot 3 maanden 😊 heb er echt veel baat bij is het proberen waard