9 Reacties

één jaar geleden

Ochhh arm kind! Mijn zoontje hoest ook als een malle op bed.. en merk precies aan hem wanneer de paracetamol is uitgewerkt.. Wil ook niet eten en drinken en is ook niet zo vrolijk helaas..Heeft gisternacht zo hard gehoest dat ie gewoon ging overgeven.. Hopelijk vandaag beter, al heb ik hem wel vaaaaaak horen hoesten.. ☹️ Geen tips helaas.. ik volg

één jaar geleden

Oh dit is zo vervelend Wat zou kunnen helpen is stomen op de badkamer. De douche heel heet aanzetten en zelf met haar in de ruimte gaan zitten de stoom verwijd haar luchtwegen. En haar matrasje iets hoger leggen kan helpen. Verder niet veel. Als t lang aanhoud zou ik even langs de huisarts gaan. Onze dochter had regelmatig een luchtweg infectie waar ze niet doorheen kwam. Beterschap en succes 🌺

één jaar geleden

Ik heb sinds een weekje een diffuser met olie voor verkoudheid op zn kamer staan en het is een stuk minder het hoesten. Verder luuf onder zn voetjes en matrasje iets omhoog

één jaar geleden

Reactie op Lynnm

Ik heb sinds een weekje een diffuser met olie voor verkoudheid op zn kamer ...
Welke olie heb je? Ik heb beneden wel in de diffuser zitten voor verkoudheid maar is idd een goeie om op de overloop ook 1 te zetten. Helaas geen tips,, ons mannetje hoest ook veel en heeft ook al paar dagen 40+🥴 schrik wakker van het hoesten en is dan erg benauwd,, gister lag hij 21 uur al bij ons en hebben elk uur gezien😴😴 hier geeft hij ook aan dat die pijn heen dan is die helemaal overstuur, paracetemol help niet echt koorts blijft helaas

één jaar geleden

Welke olie heb je? Ik heb beneden wel in de diffuser zitten voor verkoudhei ...
Moet je dan niet naar de dokter? Mn zoontje heeft wel weer oorontsteking en heeft nu antibiotica. De olie heet onder mama's paraplu van geurwolkje. Van de kinderlijn

één jaar geleden

Reactie op Lynnm

Moet je dan niet naar de dokter? Mn zoontje heeft wel weer oorontsteking en ...
Top dan gaan wij die olie ook gebruiken op de slaapkamer,, Komen net van de huisarts en idd ook flinke oorontsteking dus heeft ook antibiotica donderdag weer terug voor controle omdat die ook niks drink en weinig natte luiers heeft.

één jaar geleden

Top dan gaan wij die olie ook gebruiken op de slaapkamer,, Komen net van d ...
Sterkte. Hier ging t na 3 dagen beter.

één jaar geleden

Reactie op Lynnm

Ik heb sinds een weekje een diffuser met olie voor verkoudheid op zn kamer ...
Waarom luuf onder de voetjes (ipv op de borst??)

één jaar geleden

Suikerwater maken dat heb ik nog van mijn overgroot oma.