39 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje drinkt 150 ml koemelk bij het ontbijt uit een beker en drink 120 ml melk uit de fles voor het slapen. Soms eet hij een toetje soms een beker extra melk bij de lunch. Verder water en diksap tussendoor en soms een beetje appelsap.
Mij lijkt de hoeveelheid die jij noemt ook wat veel. Vooral omdat het dan lastig is voldoende erbij te eten.
2 jaar geleden
Mijn meisje krijgt s ochtends 150ml halfvolle melk als pap en s avonds en flesje 150ml halfvolle melk. Vanaf 13/14 maanden zijn we over gegaan op gewone melk ipv opvolgmelk. We zijn toen ook naar minder melk gegaan omdat ze meer begon te eten.
S nachts slaapt ze door dus geen melk dan.
2 jaar geleden
Jammer dat bij dit soort topics de TS nooit meer reageert op vragen e.d.
2 jaar geleden
Reactie op Sabbmom
Mijn zoon krijgt alleen 150ml halfvolle of havermelk voor t slapen. Verder ...
Ook geen andere zuivel?
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Ons meisje krijgt bij haar ontbijt een beker melk (150ml) en bij haar lunch ...
Hoi mag ik vragen wat voor anti lek beker je heb mijn dochter wil dat ook maar veel geprobeert maar lekt steeds dus kan ik eruit
2 jaar geleden
Reactie op Sabbmom
Soms yoghurt of kwark als toetje. Maar zeker niet altijd. De vraag klinkt a ...
Vind het idd weinig, vooral als je ook havermelk geeft. Zuivel is wel belangrijk.
2 jaar geleden
Reactie op Angels1406
Hoi mag ik vragen wat voor anti lek beker je heb mijn dochter wil dat ook ...
Die van Nuk, 3 stuks inmiddels. We zijn helemaal fan. Die van Munchkin was niet helemaal lekvrij helaas..
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Die van Nuk, 3 stuks inmiddels. We zijn helemaal fan. Die van Munchkin was ...
Nee idd ga morgen gelijk even kijken dan je
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Er wordt aangeraden 300 ml zuivel per dag te geven.
Dat gaat over calcium inname en vit D, dat eerste haal je uit groenten, met name groene groenten…. Mijn kinderen ontbijten met een groene Shake… opname van calcium is vele malen beter dan die van een koe; waar veel onnodig vet bij komt kijken