26 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoon krijgt bij elke maaltijd melk aangeboden. Ik maak er geen pap van.
2 jaar geleden
Geen pap (want ze eet brood) maar welnl bij ontbijt melk en voor t slapen savonds melk.
2 jaar geleden
Geen pap (want ze eet brood) maar welnl bij ontbijt melk en voor t slapen s ...
Gewone melk trouwens, geen poedermelk
2 jaar geleden
Onze zoon krijgt hele dag door water en/of ranja en svaonds voor naar bed een papfles. Vind hij lekker... rest vd dag geen melk. Eet verder met de pot mee met alles
2 jaar geleden
Dax krijgt bij het ontbijt normale melk en een boterham. Na het avondeten een klein zuiveltoetje. En in de avond voor het slapengaan nog warme melk. Hij vindt dat lekker en blijft ie goed drinken. Ze hebben 300ml zuivel nodig dagelijks, dus het past prima in het voedingspatroon.
2 jaar geleden
Hier smiddags een klein flesje en savonds een fles gewone halfvolle melk
2 jaar geleden
Luna krijgt sinds een maand of 5 gok ik geen fles meer. Ze drinkt uit een 360-beker of met hulp uit een open beker. Ze krijgt sinds ze 12 maanden is havermelk in plaats van moedermelk.
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Luna krijgt sinds een maand of 5 gok ik geen fles meer. Ze drinkt uit een 3 ...
Hier is het schema (qua volgorde) ongeveer zo:
- 2 boterhammen ontbijt en 150ml havermelk
- stuk fruit als tussendoortje
- 2-3 boterhammen lunch en 150ml havermelk
- kwart koekje met melk om uit te testen
- tussendoortje (knijpfruit, soepstengel, rozijntjes)
- avondeten met de pot mee
- toetje 100ml kokosyoghurt
Gedurende de hele dag staat er een 360-beker water of water met een beetje diksap waar ze zelf van drinkt. Thee geef ik niet, omdat ik het zelf niet drink. Dan denk ik er niet over na.
2 jaar geleden
Hier geven we bij het ontbijt een beker melk (soms 2 als ie daar om vraagt? en bij de lunch.
Voor de rest alleen water.
Thee drink ik zelf niet dus krijgt ie eigenlijk niet.
Als we in een restaurant ofzo zijn krijgt ie wel eens aanmaaklimonade of een sapje.
De rest van de dag gewoon water.
Flesjes krijgt ie eigenlijk al zo'n 4 maanden denk ik niet meer. Hij drinkt uit een gewone beker.
2 jaar geleden
Hier krijgt hij met 18 maanden nog borstvoeding, sowieso voor iedere keer slapen en als hij vraagt nog vaker