13 Reacties

3 jaar geleden

Hier ben ik bijna 32 weken en heb nu ook af en toe last van menstruatiepijn..... wel kort maar toch

3 jaar geleden

Neem even contact op met je verloskundige.

3 jaar geleden

Ben 34 weken en heb het ook maar niet heftig.. maandag ook maar verloskundige bellen denk dat het indalingsweeen zijn die beginnen meestal ook bij 34 weken

3 jaar geleden

Nog steeds last

3 jaar geleden

Ik ben vandaag 34 weken en ook last van pijn in me onderbuik die lijkt op menstruatiepijn. Ik ging er van uit dat het komt van het indalen

3 jaar geleden

Reactie op Deborah1991

Hier ben ik bijna 32 weken en heb nu ook af en toe last van menstruatiepijn ...
Morgen ben ik ook 32 weken zwanger. Heb zelf nu ook al een weekje af en toe menstruatie achtige kramp, ook kort. Heel soms zelf een steek down low. Kindje ligt nog erg hoog, dus ik ging er meer van uit dat het misschien met indalen te maken had, hoop ik. Donderdag naar VK, dan ga ik dit ook eens even navragen.

3 jaar geleden

Ik ben vandaag 35 weken en ik heb ook al twee dagen constant pijn in mijn onderbuik. Zelf heb ik het idee dat mijn stoelgang wat meespeelt. Als ik naar het toilet ben geweest, is het wat minder. Misschien een combi van indalen en gevulde darmen?

3 jaar geleden

Morgen ben ik ook 32 weken zwanger. Heb zelf nu ook al een weekje af en toe ...
Precies het zelfde gevoel als jij omschrijft. 33 weken nu. Donderdag ook afspraak bij de vk. Spannend, op naar donderdag 😊

3 jaar geleden

Vrijdag had ik die pijn ook onderin mijn buik met 34 weken en 3 dagen en werd steeds heviger heb toen verloskundige toch maar gebeld voor de zekerheid. en ben een paar uur later ook bevallen van onze kleine meid. Ik zou dus zeggen bel wel even voor de zekerheid de verloskundige. ze kunnen evt ook wat vraagtekens bij je wegnemen.

3 jaar geleden

Reactie op karlijnm

Vrijdag had ik die pijn ook onderin mijn buik met 34 weken en 3 dagen en we ...
Alles goed met jullie? Gefeliciteerd 😘🌺

3 jaar geleden

Reactie op Inaminie

Precies het zelfde gevoel als jij omschrijft. 33 weken nu. Donderdag ook af ...
Blijft spannend al die kleine veranderingen telkens. Denk dat het wel goed zit. Aangezien het bij mij ook maar heel soms is en kort. Zelfde met die steek. Succes donderdag !

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Alles goed met jullie? Gefeliciteerd 😘🌺
dankje wel . ja alles is goed gegaan. Hele snelle bevalling. helaas moet ze wel een tijdje in ziekenhuis blijven omdat ze zo jong is. ma dat gaat ook helemaal goed komen 🥰

3 jaar geleden

33weken baby is ook enorm gedaald heb ook af en toe van die menstruatieklachten zou het dan nog meer gezakt zijn of wat zouden die klachten zijn. Maak me nu ook wel ongerust hierover