10 Reacties
vor 2 Jahren
Is hier ook het geval ze heeft altijd al heel kort geslapen en inmiddels is dat nog nooit veranderend. Vaak doe ik haar tussen 6/7 op bed in de avond, ze heeft altijd energie voor 10 maar of die korte slaapjes verstandig zijn ik heb geen idee.
vor 2 Jahren
Hier hetzelfde, vandaag om 7 uur wakker en van 13 tot 13.50 uur geslapen en dan gaat ze rond 19/19.30 uur weer naar bed. Ene dag gaat het beter dan de andere dag. Ze heeft veel energie en is dan ook niet vervelend.
vor 2 Jahren
Dan lijkt het mij nog geen tijd voor 1 slaapje.... ik zou sochtends een slaapje erbij doen van max 1 uur
vor 2 Jahren
Bij ons slaapt ze met name kort als ze te moe is. We doen nu ze niet fit is maar weer twee slaapjes.
vor 2 Jahren
Hier hetzelfde.. Nooit een goede slaper geweest. En de nachten zijn ook nog steeds drama.. Maar het ochtendslaapje duurde vaak een half uur of langer voor ze in slaap viel.
vor 2 Jahren
Heeft bij ons misschien 2 weken geduurd en nu slaapt ze 2-3,5 uur in de middag.
Dacht ik dat ze toen misschien nog niet toe was aan 1 slaapje maar met 2 slaapjes kreeg ik het ook niet voor elkaar, sliep ze vaak toch maar 1x en was dan uiteindelijk wakker van 11-19. Dat was ook niet wat..
Even een lastige periode..
vor 2 Jahren
Reactie op pma
Ik lees mee; moeten we wel op bed leggen in ochtend en na half uur wakker m ...
Ja, hier zit die twijfel ook. Nu slaapt ze van 10 tot 1130 en van 1500 tot 1545 ongeveer.
Met 1 slaapje wordt ze al snel wakker
vor 2 Jahren
Ik zou zeker naar de energie van je kindje kijken en of hij/zij huilerig/drammerig wordt. Onze dochter heeft ook besloten dat ze nog maar 1x per dag wil slapen, dit is soms maar een halfuurtje. Maar vaak een uurtje en niet meer dan dat.
Ik heb me er heel druk om gemaakt en gedacht ze moet echt meer slapen. M haar energielevel is goed, ze huilt niet extra veel oid en slaapt ‘s nachts gewoon 11/12 uur.
Ik heb het los gelaten en nu is het leuker voor ons allemaal.
Even voor de beeldvorming: haar vader sliep toen hij 1 werd al helemaal niet meer overdag. Ook hij is groot geworden 😜🥰