24 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij het zelfde. Van 6 tot 9/10 heel de dag door misselijk. Nu ben ik alleen nog misselijk rond het avondeten (moeite met wegkrijgen). Moe ben ik wel nog steeds elke dag rond een uurtje of 16.00

4 jaar geleden

Ik, maar dan omgekeerd... 😅 Tot aan week 9 a 10 niet veel kwaaltjes - ik heb te hard gejuicht... Ben nu 12+3 en zó zó onwijs ziek elke dag... Gisteren eindelijk iets gekregen tegen misselijkheid en braken (zetpillen want heb door aandoening slikproblematiek). Het moet nu echt snel opknappen, en anders ziekenhuis en infuus - mijn huid wordt droog, houd minder vocht vast en val af, dus hopelijk blijft het hierbij... 🍀 En heb juist zoooo’n trek in eten, frietje met mayonaise en satésaus ofzo. Ooh ik kan die geur gewoon al ruiken als er aan denk, maar dan gelijk weer misselijk... 😵🙈

4 jaar geleden

Ik na 10 weken amper nog misselijk, voordien een 3-tal weken erg misselijk. Is normaal, niet ongerust om zijn. Mijn echo op 13 weken was perfect in orde.

4 jaar geleden

Ik ben nu 11,1 en sinds 3 dagen geen klachten meer. Maar hoort er denk ik dan bij

4 jaar geleden

Hier hetzelfde gehad nu wk 10 voorbij en het voelt een stuk rustiger en niet meer misselijk wel veel opgezette buiken door lanzame ontlasting. Kan savonds niet veel eten

4 jaar geleden

Hier ook nu woensdag in week 11 en de misselijkheid is gelukkig ook minder geworden.

4 jaar geleden

İk ook hetzelfde. Echt minder.Maar gaf net nog over😬

4 jaar geleden

Thanks meiden! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben 😊

4 jaar geleden

Ik, maar dan omgekeerd... 😅 Tot aan week 9 a 10 niet veel kwaaltjes - ik h ...
Haha Ik moet wel lachen om je berichtje 🍟 maar poeh heftig 😔 ik hoop voor je dat het snel weer minder wordt! 🙏🏻

4 jaar geleden

Bij mij en het is een wereld van verschil, ik was niet zo heel misselijk als de meeste maar vooral heel hongerig en moeeee.. dat was ongeveer ook over vorige week (11weken). Ik heb amper nog zwangerschapskwaaltjes.. Behalve dat ik zo slecht gehumeurd ben hahahah en soms toch wel nog moe...

4 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde. Van week 6 tot week 10 voelde ik me misselijk en niet mezelf. Daarna stukke beter. Met 11+5 een prachtige echo gehad! Wanneer heb jij je termijn echo?

4 jaar geleden

Reactie op Taxilou

Ik had precies hetzelfde. Van week 6 tot week 10 voelde ik me misselijk en ...
Gelukkig! Ja dat niet mezelf herken ik ook wel, soort wolkje boven m’n hoofd de hele tijd.. heel raar! Wat fijn dat je een goeie echo gehad hebt! Hele geruststelling hè 🙏🏻 die van mij is 12 mei (ben ik ruim 11w). Vorige week wel langs mogen komen voor tussentijdse echo en zag er goed uit 💪🏻

4 jaar geleden

ben nu 10.4 en sinds 2 dagen ook minder misselijk

4 jaar geleden

Ik was ook vanaf week 10 een stuk minder misselijk en had buikkrampen. In paniek belde ik de vk (2 miskramen hiervoor gehad) en mocht dezelfde avond nog komen voor een echo en alles bleek helemaal in orde te zijn!

4 jaar geleden

Reactie op miepmania

Haha Ik moet wel lachen om je berichtje 🍟 maar poeh heftig 😔 ik hoop voor ...
Haha ja kan er gelukkig zelf (nog) wel om lachen, hoewel het best rot is. Maar echt... Heb zoooo zin in eten, gisteren op de tv was iemand dus een frietje aan het eten en ik was stikjaloers! 😂 Hoop ook snel dat het minder wordt, vandaag lijkt het ietsjes beter te gaan. Meestal zit er een goede tussen in de week, hoop elke keer dat dat doorzet maar grote kans dat het over een paar uurtjes weer mis is... Ben benieuwd...

4 jaar geleden

Ik precies hetzelfde. Van week 6 tot 9 veel misselijk. Nu 13 weken en het is er af en toe met vlaagjes maar scheelt echt oer dag! Is normaal.

4 jaar geleden

Ja hier werden de kwaaltjes ook langzaam minder met 10 weken. Niks om je zorgen over te maken

4 jaar geleden

Van week 6 tot 8/9 misselijk en daarna werd het weer minder. Nu 13 weken en alleen misselijk bij een lege maag.

4 jaar geleden

Ik was juist weer week 5,6,7,8 super misselijk en bij week 9 kreeg ik soms wat betere dagen. Maakte me toen ook super zorgen maar zoals je leest hebben wel meer dat gelukkig. Geen zorgen

4 jaar geleden

hier ook na 9 weken niet meer misselijk ben nu 11 weken is normaal geen zorgen maken x