15 Reacties

3 jaar geleden

Bij mij heeft het vlagen. Is erger geworden ben nu ook 12 weken. Ik neem vaak een soepje of een cracker tussendoor..

3 jaar geleden

En als je nou de appel verdeeld om de 30 min een stukje bijv? En je brood heel suf in stukjes doet en zo langzaam dat opeet?

3 jaar geleden

Heel herkenbaar heb dit ook al vanaf het begin gehad ik ben nu 11 weken. Ik kan het +/- volhouden met 2 uur tussen poses van niet eten. Probeer ook zoveel mogelijk gezonde dingen te eten. De hoeveelheid maakt ook niet uit om de 2 uur moet ik gewoon iets hebben anders wordt ik super misselijk met kokhalzen en duizeligheid als gevolg.. hoop dat het straks beter wordt ..

3 jaar geleden

Herkenbaar hoor heb er 2 wk last van gehad daarna ging het weg maar kwam het probleem dat ik door een opgezette buik helemaal niet kon eten nu weer terug bij jou verhaal en heb ik ook dat misselijke gevoel weer als ik niet eet. Ik probeer wat meer water of water met siroop te drinken..... 11 wk nu

3 jaar geleden

Ja heb ik ook!

3 jaar geleden

Ik had t ook meid, alleen bij mij was t bij 9 wkn weg en minder

3 jaar geleden

Had ik in het begin ook maar draaide na week 8 ineens om. Sindsdien ben ik nog geregeld misselijk maar heb ik juist veel minder eetlust

3 jaar geleden

Ik heb het ook, vreselijk en ik kom zo ook veel aan. Ben nu 13 weken en ben ik 5 kg aan gekomen pff

3 jaar geleden

probeer je maag niet leeg te laten.. 1 hapje ik nam veel droge muesli... droge producten binden t zuur meer

3 jaar geleden

Heb ik ook, meergranen rijstwafels helpen goed en zijn tenminste calorie-arm. Maar vaak eet ik ook wat anders, het is zo frustrerend. Maar als ik er te lang niet aan toe geef word ik zo misselijk dat ik helemaal niks meer kan eten. Hoop nog steeds dat het tijdelijk is, wegen heb ik nog niet gedaan...

3 jaar geleden

Nu bijna 13 weken en ik heb dat ook al een paar weken. Fruit kan ik gewoon blijven eten dat geeft helemaal geen vol gevoel. En dan ook nog dat als ik sommige dingen al ruik of aan denk. Ben de hele dag bezig met wat ik zou kunnen eten. Hoop dat het gauw over is. Sinds 6 weken alleen maar duizelig, misselijk en moe. Bij mijn eerste niet zo 'ziek' geweest.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Het wordt bij mij nu wel wat minder. Ik eet ook gewoon hoor, voornamelijk meer behoefte aan hartig en koolhydraten (en gewoon grote hoeveelheden van alles) op het moment. Ik probeer wel tussenpozen aan te houden van 2-3 uur. En wandel een extra rondje ter compensatie. Werkt bijvoorbeeld het eten van een kleine salade met noten naast een broodje niet? Hongergevoel kan ook een teken zijn voor een tekort aan bepaalde voedingsstoffen. Of heb je alleen last van de misselijkheid en niet van een hongergevoel?

3 jaar geleden

Zo herkenbaar!

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, en dan die goedbedoelde adviezen van fruit en salade eten waren erg frustrerend. Precies zoals iedereen in de topic aangeeft, het moet je een vol gevoel geven. Ik had het ook extreem. Elk uur moest ik iets stevig eten, zoals een broodje. Begon met 4 weken en loopt nu langzamerhand naar eind (ben nu 13 weken). En idd zo misselijk als je er niet aan toegeeft. Ben nu ook 7 kilo aangekomen.

3 jaar geleden

Ik heb dit inderdaad ook, heel irritant. Want ik wil niet eens meer eten....! Wat mij heel erg helpt zijn die zoute stokjes en een boterham met pindakaas. Ik hoop ook dat het snel verbetert! Sterkte!