16 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben 13 weken en ben kapot.. vraag me af wanneer dit over gaat 馃ケ

3 jaar geleden

Hoort er een beetje bij. Dutjes pakken waar kan, ijzerrijk voedsel eten.

3 jaar geleden

Gewoon lekker doen! Zodra ik kan slaap ik. Niet zo leuk maar anders is het niet vol te houden 馃槉

3 jaar geleden

Pffff ben bijna 15wk en niet vooruit te branden. Als ik opsta gaat het nog maar kort daarna komt elke keer die flinke dip en lukt niks meer馃様. Mijn Ijzer was trouwens wel ok茅..

3 jaar geleden

ik ben 11.2 en kapottttt slaap liefst hele dag..

3 jaar geleden

Joe gesloopt馃き ga wel wandelen als ik een mini beetje energie heb maar dat merk ik dan meteen de dag erna. Nog meer moe terwijl je dan denkt erger kan niet

3 jaar geleden

Vreselijk! Bijna 15 weken nu en zo ontzettend moe dat ik aan het aanrechtwel in slaap kan vallen 馃槾 Lig smiddags een uurtje op de bank en als de kinderen naar bed gaan savonds ga ik ook. Tis niet anders...

3 jaar geleden

Hier alleen in de ochtend energie. In de middag al dood op. Om 22:00uur gaat m鈥檔 lichtje uit.

3 jaar geleden

Ja hier ook zo moe.. ben nu 12.2 en het wordt heel iets minder lijkt het. Eerder voelde ik me z贸 moe en ook depri erdoor. Dat is nu weg gelukkig

3 jaar geleden

Ik ben ook super moe! Moet smiddags echt een dutje doen. Mijn ijzer was trouwens ook te laag. Sinds gisteren begonnen met ijzer tabletten slikken dus hopen dat het snel beter wordt

3 jaar geleden

Al weken last van! In t weekend slaap ik gewoon 2 x extra op een dag. Tijdens werk veel gapen.

3 jaar geleden

Ja heel normaal hoor. Genoeg rusten naast het werk. Bij m'n eerste werkte ik ook fulltime en daarnaast sliep ik alleen maar. Tweede trimester is beter qua vermoeidheid

3 jaar geleden

Ik ben bijna 15 week, en compleet af, werk parttime 16-24 uur en nog 2 kids 8 en 6 jaar..

3 jaar geleden

Ik ben 11 weken en 4 dagen, en de hele dag moe. Als ik wakker word in de ochtend, word ik moe wakker 馃ぃ In de middag doe ik soms gewoon even een middag dutje. 馃槾 Ben benieuwd of het af gaat nemen 馃槄

3 jaar geleden

Ik ben 14 weken en slaap ook smiddags een uurtje of 2, daar groeit de baby goed van zeggen ze 馃槄 Voel me soms net een oude oma whaha! Goed naar de behoefte van je lijf luisteren!

3 jaar geleden

Ja ik ook! Nu 11wk en lig gerust al om 19.30 op bed. Wanneer mn kleine een middagdutje doet ga ik ook nog 馃檮 het is even niet anders. Hopelijk 2e trimester beter