13 Reacties

3 jaar geleden

Nou ik ben nu net 13 weken en ben ook heel erg moe🙈 en moet ook wel zeggen dat ik nergens zin in heb. Werk momenteel ook niet en voel mij dan vaak ook wel schuldig tegenover mijn vriend🙈.

3 jaar geleden

Yep! Helaas wel. 13+1

3 jaar geleden

Oww ik heb het ook.....en nog een meisje van 4 die maar 2dagen in de week naar school gaat gelukkig begrijpt ze veel als ik zeg dat ik moe ben en even uitrust. Binnekort zal ik weer gaan werken ben benieuwd wat dan....... misschien doet ritme goed laten we het hopen 🍀 nu 12.+ 4

3 jaar geleden

Ik ben chronisch moe, maar kriig je dat niet kado bij het moederschap?!😅 Ik heb er nog drie rondlopen dus ik moet alert blijven en dan savonds stort ik in. Als ik werk hetzelfde verhaal.

3 jaar geleden

14+6. Sommige dagen vrij energiek, andere dagen hele dag moe en suf.

3 jaar geleden

hier verschilt het per dag, 16wkn

3 jaar geleden

Ik merk dat het heel veel scheelt dát ik nu juist weer aan het werk ben. Ik werk in de kinderopvang en kom wel helemaal gesloopt thuis. De dagen dat ik niet werk kost het me wel moeite om me er toe te zetten dat ik wat doe. Maar door mijn werk toch wat ritme en "moet" ik wel

3 jaar geleden

Ene dag kan ik de wereld aan en andere dag niet vooruit te branden. 13 weken nu

3 jaar geleden

Misschien komt t nog. Is het je eerste of tweede zwangerschap?

3 jaar geleden

Reactie op Lokko

Misschien komt t nog. Is het je eerste of tweede zwangerschap?
Eerste zwangerschap

3 jaar geleden

Ik ben nu 16+2 maar merk ook idd dat ik soms gewoon een middagdutje nodig heb🙈 Ik werk dan niet maar regelmatig komen familie leden langs... Of even naar de winkels... En merk dat ik de energie gewoon even niet kan opbrengen en een powernap nodig heb. Niks Om je voor te schamen... Als. Je het nodig heb gewoon doen.. Is gewoon je lichaam die wat aangeeft

3 jaar geleden

Reactie op my3thbaby

Ene dag kan ik de wereld aan en andere dag niet vooruit te branden. 13 wek ...
Dit heb ik ook nu 15.4 weken. Ik werk nog 32u onregelmatig dus het is best een uitdaging af en toe

3 jaar geleden

Helaas ik heb er ook last van! Ben 15 + 4 weken nu