41 Reacties

3 jaar geleden

Nope haha, m'n man vind het een goed idee om volgend jaar te doen😀 daar verheug ik me al op😆

3 jaar geleden

Een bosje bloemen! 🥰

3 jaar geleden

Ontbijt op bed en gister een bos bloemen, de schat 😊😍

3 jaar geleden

Ik heb dit boek van mijn vriend gekregen :). Eerste kindje, dus wel fijn om ons goed in te kunnen lezen.

3 jaar geleden

Reactie op Denisejarno

Nope haha, m'n man vind het een goed idee om volgend jaar te doen😀 daar ve ...
Haha, dat zei ik dus ook tegen mijn vriend maar hij dacht er anders over

3 jaar geleden

Ik heb een ontbijtje op bed gekregen en een lief en rustig spel voor de nintendo switch, wat ik rustig kan spelen (nu maar ook ik mijn verlof bijvoorbeeld)

3 jaar geleden

Een heel lief rompertje van de liefste man gekregen❤️🥰

3 jaar geleden

Reactie op fabber

Een heel lief rompertje van de liefste man gekregen❤️🥰
Dat is echt zó lief!!! Dat zou die van mij nou nooit bedenken 🙈

3 jaar geleden

Ik heb al 1 dochter: manlief maakt samen met onze dochter elke moederdag koekjes. (Al 10 jaar lang traditie ^^) Dit jaar brownie koekjes. Super lekker!!!

3 jaar geleden

Ik heb spulletjes voor de baby gekregen van m'n ouders🥰 Hopelijk komt mijn man nog met een verassing 🙈🙈

3 jaar geleden

Ik een schommel in de nieuwe tuin voor onze dochter. :) als verrassing hing deze dat we thuis kwamen.

3 jaar geleden

Reactie op Dembe

Ik heb dit boek van mijn vriend gekregen :). Eerste kindje, dus wel fijn om ...
Nu heb je lees tijd hihi geniet ervan

3 jaar geleden

Niets gekregen, ik vind ook pas echt moederdag als je kindje wat gemaakt heeft (of met hulp van papa). Maar nu het kindje er nog niet is? Ik ben niet de moeder van mijn man 😆 dus ik vind het prima. Maar ik ben dan ook wel erg nuchter daarin.

3 jaar geleden

Een heerlijke discussie en als toetje een heerlijk ontbijt :) en van m’n dochter een mooie tekening

3 jaar geleden

Ik heb dit gekregen van mijn lieve zoon van 11 jaar. Superlief! ❤

3 jaar geleden

Veel te veel!😉 een super mooie en grote bos bloemen van mijn schoonouders, Tony chocolonely en een zwangerschap scheurkalender van mijn zus, zooo lief!!🥰

3 jaar geleden

Een uitgebreid ontbijtje en een bos bloemen! En gisteren van mijn broer en schoonzusje een rompertje met mutsje en sokjes. Heel lief! Al meerdere appjes overigens gekregen als 'aankomende mama'.ik vind het erg lief allemaal :)

3 jaar geleden

Ik kreeg Alexander mcqueen sneakers 😍💓 en bloemen 💐 ontbijt wilde die doen maar k zei dat gaat me niet lukken krijg t echt niet na binnen 🤪

3 jaar geleden

Ik heb dit gekregen van mijn 2 jarig dochtertje gemaakt op de crèche met een gedichtje erin. Nu ben ik 12weekjes zwanger van nummer 2

3 jaar geleden

Ik kreeg van mijn schoonzus een kaartje happy mommy to be day. En van manlief kreeg ik een rituals pakket en een kaartje waarin stond dat ik de allerliefste mama ging worden 🥰😍🥰 helemaal gelukkig