41 Reacties

4 jaar geleden

Nee niks. Mijn man is Brits daar is het op een andere dag. 😩

4 jaar geleden

Ketting met hangertjes gekregen

4 jaar geleden

ik kreeg van mn buurmeisje een stukje appeltaart. onder het mom van "buuf je bent nu toch ook mama omdat je zwanger bent?" vond het stiekem te schattig

4 jaar geleden

Reactie op IM89

Niets gekregen, ik vind ook pas echt moederdag als je kindje wat gemaakt he ...
ja dat dacht ik dus ook 😂😂😂. vond mezelf al te simpel. maar ben gelukkig niet de enige.

4 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapsketting gehad van vriendlief. Zelf bedacht en uitgezocht. Zo lief 😍

4 jaar geleden

Dit shirtje en mutsje gekregen, weten nog niet wat het wordt m/v maar dat hij het gekozen heeft is al heel bijzonder.. maar de eigenlijke verrassing vond ik hoe hij enorm enthousiast door de winkel heen liep als een ongetemde puppy die zei "Dit vind ik leuk, en dit vind ik leuk, dit is ook leuk".

4 jaar geleden

Van mijn dochter

4 jaar geleden

Reactie op SindsDien

ja dat dacht ik dus ook 😂😂😂. vond mezelf al te simpel. maar ben gelukkig ...
Haha ik ben blij jouw reactie te lezen 🤣 want ik begon ook echt aan mezelf te twijfelen. Maar iedereen is anders!

4 jaar geleden

Dit boek gekregen van mijn man! Super lief! In verwachting van ons eerste kindje, nu kan ik me fijn inlezen over het ouderschap 😊

4 jaar geleden

2 jaar geleden een bos bloemen omdat "Ik ook zo goed als een mama voor mn hond Nala ben." (Duidelijk nog prille liefde) Dit jaar na 6 weken slingerziek zijn, goeie 12w echo op zijn 40e verjaardag eerder deze week en me uitgesloofd voor ontbijt voor zijn mama... Niets. Zucht. (Nu even een badje nemen om te ontspannen 😑😉)

4 jaar geleden

Súper grappig boek, douchespul en ontbijt op bed 💁🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ontbijt, olie en een heel groot lekker zwangerschaskussen (13 weken) 🤗 zo liefff❣️ hopelijk heeft iedereen een mooie dag gehad.

4 jaar geleden

Reactie op IM89

Niets gekregen, ik vind ook pas echt moederdag als je kindje wat gemaakt he ...
Mee eens hoor!! Volgend jaar is mijn eerste echte moederdag!

4 jaar geleden

Hier een huwelijksaanzoek and I said yes! 😍💍

4 jaar geleden

😍

4 jaar geleden

En bezem😅 heb er zelf om gevraagd 🙈

4 jaar geleden

Hallo, mijn man wilde iets voor mij kopen. Ik zei dat ik ga vieren als de baby er is🥰.

4 jaar geleden

2 lieve kaartjes en verschillende appjes van vrouwen uit m'n omgeving. Van manlief helaas niets, nog geen ontbijt: hij had er totaal niet aan gedacht! Man man man...

4 jaar geleden

Een super lief kaartje, een rompertje met eerste Moederdag en een bedeltje voor mijn Pandora armband, dat verwijst naar onze kleine spruit 💕te lief!

4 jaar geleden

Een droogmolen🤣 (zelf om gevraagd) en een houten bordje in de vorm van een hart met liefste mama van Fiene erop. En Fiene kwam maandag vanuit het kdv nog thuis met een geschilderd potje met hartjessnoepjes🥰 oh en een simpel ontbijtje op bed