242 Reacties

4 jaar geleden

Doe nu een week mee😊

4 jaar geleden

Bij mij komen ze morgen langs, spullen brengen ze aan de deur en daarna bellen ze vanuit de auto om alles te bespreken :)

4 jaar geleden

Ik ben gister avond begonnen prima te doen, even wenne in een maatbeker plassen maar prima 👌🏼 leuk paketje er bij. Maar het beste is dat je een ander kan helpen. Ps denken jullie het te redden met 8 liter flessen voor een week 🙈 ik niet

4 jaar geleden

Ik heb me aangemeld, wacht nu op de telefonische intake. Vorige zwangerschap ook mee gedaan, maar toen helaas heel kort vanwege een miskraam. Nu hopelijk de hele periode! Al ben ik wel benieuwd hoe ze nu testen gezien er niemand langskomt voor een gesprek. Weten jullie dit? 😃

4 jaar geleden

Reactie op Wensvoornummertwee

Ik twijfel nog... Ik kan de kratten niet echt ergens neer zetten en wil nu ...
In overleg is er veel mogelijk en ze denken hierin echt met je mee. Heel fijn. Zat hier ook met het probleem maar een passende oplossing voor gevonden

4 jaar geleden

Reactie op CvW

Ik heb me aangemeld, wacht nu op de telefonische intake. Vorige zwangerscha ...
Ik kreeg de test erbij in het pakket en kon hem dus zelf doen. Heb de bevestiging nog naar haar geappt, al was dat niet gevraagd. Ik was gewoon zo blij dat ik mocht beginnen 😊

4 jaar geleden

Kan je dit ook in België doen? Vind het alleen voor Nederland.

4 jaar geleden

als ik 6 april goede echo heb doe ik zeker mee! vooral omdat ik zelf via icsi zwanger ben geworden.

4 jaar geleden

Ik ben gister avond begonnen prima te doen, even wenne in een maatbeker pla ...
Wat bedoel je met het redden? Ze hoeven niet perse vol. Alle beetjes helpen. Krijg jij er trouwens 8 per week? Ik maar 4

4 jaar geleden

Reactie op Wensvoornummertwee

Ik twijfel nog... Ik kan de kratten niet echt ergens neer zetten en wil nu ...
Hee Eline, mijn vriend brengt ze zelf naar de MvM instructrice! Je kunt niet heel lang plassen dus vandaar dat ik alvast wilde beginnen. Als iedereen het weet kunnen ze het hier op komen halen (kun je makkelijk omzetten)

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wat bedoel je met het redden? Ze hoeven niet perse vol. Alle beetjes helpen ...
Ik heb 8 liter flessen, nu al aan de 3de bezig dus ik heb straks geen fles meer😂🙈

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wat bedoel je met het redden? Ze hoeven niet perse vol. Alle beetjes helpen ...
Is dat niet alleen in de eerste week? Ik mocht vrijdag beginnen en hier wordt het op dinsdag opgehaald dus eerste week kreeg ik maar vier flessen. Nu acht.

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Is dat niet alleen in de eerste week? Ik mocht vrijdag beginnen en hier wor ...
Geen idee, vorige keer kreeg ik er ook steeds maar 4, maar toen zou de fabriek ook een tijdje dicht gaan, dus miss het daarom. Heb er nu ook 4, maar mag maandag pas beginnen

4 jaar geleden

Ik doe ook mee sinds gisteren.... Heb alleen niet zo'n testje gehad.... Wel de rest...

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Geen idee, vorige keer kreeg ik er ook steeds maar 4, maar toen zou de fabr ...
Maar even afwachten wat ze bij je huis neer zetten komende week dan haha

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Maar even afwachten wat ze bij je huis neer zetten komende week dan haha
Ja, inderdaad. Werk nu toch thuis, dus krijg er ook wel 8 vol nu...

4 jaar geleden

Vanochtend is ze langs geweest, denk dat er geen twijfel meer mogelijk is 😜😜

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Geen idee, vorige keer kreeg ik er ook steeds maar 4, maar toen zou de fabr ...
Ondanks corona willen ze graag echt alle dames vragen zich toch echt in te zetten voor moeders voor moeders. Ze zien een terugloop in aanmeldingen, alhoewel ze ook alle afstand regels in acht nemen en het veilig is om deel te nemen!

4 jaar geleden

Reactie op Sgp

Ik heb het geprobeerd maar als ik die flessen al zag moest ik al overgeven. ...
Ik herken dat wel. Ik heb 4 keer meegedaan. Deze keer sla ik over om diezelfde reden.

4 jaar geleden

Reactie op SHvV

Ik herken dat wel. Ik heb 4 keer meegedaan. Deze keer sla ik over om diezel ...
Ik kreeg als tip dat je de flessen max. 15 min buiten mag laten luchten zonder dop zodat de ergste geur van het conserveringsmiddel vervliegt. Ik krijg vanavond mijn flessen dus weet nog niet hoe erg de geur is 😅 ben benieuwd 🤞🏻😬