242 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Ik mag ook gaan beginnen! Wat is die omslag doek lekker zacht! Iemand tips ...
Ik plas direct in de opvangfles! Deze is smaller en past perfect tussen je benen. Gewoon helemaal tot boven tussen je benen klemmen en je kunt nooooit morsen!

4 jaar geleden

Ja ik doe ook mee, vrijdag mijn pakket binnen gekregen, en krijg morgen mijn eerste flessen binnen. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat!

4 jaar geleden

Reactie op Bernou

Ik plas direct in de opvangfles! Deze is smaller en past perfect tussen je ...
Er zit wel een chemisch goedje in he, ben je niet bang dat als het mocht spetteren dat het gaat irriteren ofzo? Ik durf het niet aan haha gebruik toch maar het kannetje

4 jaar geleden

Reactie op Bernou

Ik plas direct in de opvangfles! Deze is smaller en past perfect tussen je ...
Dat durf ook niet goed. Ben bang dat het chemische schadelijk is of dat ik de fles laat vallen.. mij kennende gebeurt dat haha

4 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Ik krijg ze ook niet vol, maar drink ook niet heel veel
Okee ben ik dus niet de enige

4 jaar geleden

Reactie op AAA-H

Hoelang duurde het bij de meeste van jullie dat er contact op wordt genomen ...
In de ochtend aangemeld en eind van de middag kwam ze al langs met een pakketje. 3 dagen later kreeg ik de flessen. Super snel dus allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op November-Mommy

In de ochtend aangemeld en eind van de middag kwam ze al langs met een pakk ...
Ik kreeg gisteren avond mail dat ze me vandaag gaat bellen. Dus ik ben benieuwd! Succes!

4 jaar geleden

Alle beetjes helpen!!!

4 jaar geleden

Ik heb me afgelopen woensdag aangemeld maar helaas nog niks gehoord. Ik heb nu een mailtje gestuurd in de hoop dat ze me wel gaan bellen. Elke dag telt vind ik!

4 jaar geleden

Net mijn welkom pakketje ook gekregen! Wat leuk! 🥰 Overmorgen blijkt de flessen te komen. Voor degene die al meegedaan hebben: maakt het uit hoe licht je plas is? Ik bedoel, ik drink tegenwoordig erg veel en dus moet ook veel plassen. Mijn plas is daardoor altijd licht /niet heel geel en dus niet zo geconcentreerd met hcg (zou ik denken). Tips? 🤔 Of misschien met de flessen komt er een info/how to brief bij. Thanks!

4 jaar geleden

Net mijn welkom pakketje ook gekregen! Wat leuk! 🥰 Overmorgen blijkt de fl ...
Alle urine is welkom niet alleen ochtend urine ☺️👍🏻

4 jaar geleden

Kan iemand mij helpen🙈 ik was vergeten de kratten buiten te zetten! Nu kwam ik buiten en stonden er al wel nieuwe kratten met de flessen maar wat moet ik nou doen met de flessen die al volzitten? Heeft iemand een idee?

4 jaar geleden

Reactie op pascallesophia

Kan iemand mij helpen🙈 ik was vergeten de kratten buiten te zetten! Nu kwa ...
Durf ik zelf ook niet te zeggen.. misschien kun je ze even bellen of mailen

4 jaar geleden

Reactie op pascallesophia

Kan iemand mij helpen🙈 ik was vergeten de kratten buiten te zetten! Nu kwa ...
Ik zou even bellen met je contactpersoon en vragen of je ze alsnog bij haar kunt inleveren. Succes!

4 jaar geleden

Ja zeker ik zal wel even bellen :) ik dacht misschien heeft iemand het ook meegemaakt!

4 jaar geleden

Reactie op pascallesophia

Ja zeker ik zal wel even bellen :) ik dacht misschien heeft iemand het ook ...
Ik nog niet, maar snap het heel goed nu 😉

4 jaar geleden

Oh ik heb het antwoord: gewoon een week bewaren! En dan volgende week (op tijd😅) buiten zetten samen met de flessen van deze week!

4 jaar geleden

Ik begin volgende week ook met moeder voor moeders net intake telefoongesprek gehad😊

4 jaar geleden

Net gekeken maar ik mag niet plassen omdat ik een bloed transfusie heb gehad. Een paar jaar geleden heb ik wel geplast voor moeders voor moeders. In eind 2018 en transfusie gehad hierdoor word je vaak beperkt merk ik

4 jaar geleden

Ik ben afgelopen dinsdag begonnen en heb 2 kratjes met in totaal 8 flessen en 2 opvangkannen ontvangen. Is het de bedoeling om ook die opvangkannen op te laten halen of zit ik anders volgende week zonder kan?