242 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik ben afgelopen dinsdag begonnen en heb 2 kratjes met in totaal 8 flessen ...
Die kannen mag je houden

4 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Die kannen mag je houden
Goed om te weten! Bedankt voor je reactie :)

4 jaar geleden

Dan heb je geluk met 2 kannen. Denk een lever foutje.

4 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik doe ook mee sinds gisteren.... Heb alleen niet zo'n testje gehad.... Wel ...
Ik nu sinds een week ook geen test gehad

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Dan heb je geluk met 2 kannen. Denk een lever foutje.
Nee hoor ik heb er ook 2, eentje voor elk toilet 👍🏻

4 jaar geleden

Reactie op november11

Nee hoor ik heb er ook 2, eentje voor elk toilet 👍🏻
Ik heb er ook 2

4 jaar geleden

Aangezien ik nu veel thuis ben, plassen en overgieten boven in de badkamer. Loop ik nog een keertje rond met trappen 💪

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Dan heb je geluk met 2 kannen. Denk een lever foutje.
Ik ook 2 , ze vertelde bij mij of dat zo hoorde !

4 jaar geleden

Ik plas inmiddels al 2 weken in mijn kannetje. Gaat prima. Ik begreep dat het conserveermiddel in de flessen sterk rook. Ik kan gelukkig niet ruiken, of nagenoeg niet ruiken en heb nergens last van. Ik weet alleen niet hoe laat ze komen ophalen. 1ste keer was laat in de middag, 2e keer in de ochtend. Morgen ben ik aan het werk als de voor de 3e keer komen. Maar als ik thuis ben (volgende week bijvoorbeeld) en de kratje staan de hele dag in de tuin tot ze omgeruild zijn, kan ik in de tussentijd niet ‘doneren’. Weten jullie wel ongeveer het tijdstip waarop ze de ruiling doen ?

4 jaar geleden

Reactie op Sophia15

Ik plas inmiddels al 2 weken in mijn kannetje. Gaat prima. Ik begreep dat h ...
Bij mij zei ze tussen 0800 smorgens en 2100 savonds! Geen pijl aan te trekken dus haha

4 jaar geleden

Reactie op Avee

Bij mij zei ze tussen 0800 smorgens en 2100 savonds! Geen pijl aan te trekk ...
Ik ontvang hun mail in me spam/ongewenst email met een iets nauwkeurige tijd, misschien even checke?

4 jaar geleden

Reactie op Sophia15

Ik plas inmiddels al 2 weken in mijn kannetje. Gaat prima. Ik begreep dat h ...
Het zijn 8 flessen. Dus bv van woensdag tm woensdag. Dan hou je dus de 8e fles van de opha dag achter. En aan het einde van je doneren dus met 16 weken, lever je 9 flessen in. Ik heb er 1 achter gehouden vanwege plassen op de ophaaldag. En niks op gehoord. Tijdje geleden had iemand vergeten kratten buiten te zetten. Ook die konden de week erop gewoon weer mee.

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Het zijn 8 flessen. Dus bv van woensdag tm woensdag. Dan hou je dus de 8e f ...
Er werd bij mij gezegd dat niet de bedoeling was hele kratten had ze het over. Maar goed er zijn wel meer dingen bij iedereen anders zijn heb ik het idee... Ik ben gewoon aan het werk dus heb relatief weinig in te leveren voor mijn gevoel. Maar alle beetjes helpen lijkt me.

4 jaar geleden

Reactie op Wensvoornummertwee

Ik twijfel nog... Ik kan de kratten niet echt ergens neer zetten en wil nu ...
Ik heb daarom een paar weken gewacht met aanmelden. We wonen in n heel klein dorp, ons kent ons. Je kunt je volgens mij aanmelden tot 11-12 weken en mag inzamelen tot een week of 16.

4 jaar geleden

Reactie op Mummy2Be

Wat houdt dit juist in? 🤔
Je vangt tot week 16 je urine op (deze komen ze bij je thuis in speciale flessen wekelijks ophalen). Hieruit halen ze Hcg om stellen met vruchtbaarheidsproblemen mee te helpen. www.moedersvoormoeders.nl

4 jaar geleden

Reactie op Hwm

Hoe zit het? Hoe werkt dat? Dankje
Je krijgt elke week flessen thuis waarin je urine opvangt (tot 16 weken). Hieruit halen ze hcg om vruchtbaarheidsbehandelingen mogelijk te maken. www.moedersvoormoeders.nl

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Dan heb je geluk met 2 kannen. Denk een lever foutje.
Ik kreeg ook 2 kannen: 1 voor boven en 1 voor beneden

4 jaar geleden

Door jullie positieve reacties heb ik me zojuist ook aangemeld! Het leek me allemaal een beetje gedoe, maar als ik dit zo allemaal lees vind ik dat ik mijn geluk (dat ik zonder hulp zwanger ben geworden) best wel mag delen! Ben benieuwd! #goedgevoel 🌸

4 jaar geleden

Reactie op MdK-24

Ik heb daarom een paar weken gewacht met aanmelden. We wonen in n heel klei ...
Ja snap ik! Ik heb uiteindelijk wel aangemeld en in tassen.. In de hoop dat het iets meevalt. Ach ergste geval komt iemand er wel achter, maar ben blij dat ik anderen wel kan helpen.. Heb de omslag doek binnen gekregen via de post, maar de andere dingen die ik bij jullie op de foto's zag heb ik (nog?) niet gehad.. Vind het zo ondankbaar om er naar te vragen, maar tegelijkertijd ben ik ook heel benieuwd haha.

4 jaar geleden

Jazeker! Wacht op de eerste echo van de week, ivm missed abortion eerder wil ik eerst bevestiging dat alles goed is