87 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb me ook aangemeld, er komt morgen iemand langs!

4 jaar geleden

Gestart 😀

4 jaar geleden

Ik ben ook gestart!

4 jaar geleden

Jaa gister de intake en vandaag begonnen met verzamelen🎉

4 jaar geleden

Maandag komen ze langs :)

4 jaar geleden

Yess, mooie test bij moeders voor moeders! Ik heb weinig symptomen dus ik werd wat onzeker. Dit is weer een mooie bevestiging :)

4 jaar geleden

Ik ga me ook aanmelden! Zo mooi dat dit bestaat.

4 jaar geleden

Ook ik doe mee!

4 jaar geleden

Ze komt bij mij vanmiddag langs, weet iemand of ik ochtendurine moet bewaren en of het gekoeld moet ofzo? Ik krijg niemand van moeders voor moeders te pakken nu...

4 jaar geleden

Ze komt bij mij vanmiddag langs, weet iemand of ik ochtendurine moet bewar ...
Bij voorkeur in een potje in de koelkast. Is namelijk bij huisartsen ook altijd de vraag als je niet smorgens komt.

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Bij voorkeur in een potje in de koelkast. Is namelijk bij huisartsen ook al ...
Het hoefde niet in de koelkast, dat moet alleen als je het op bacteriën wilt testen, zoals bij de huisarts vaak het geval is. Het is helemaal gelukt,bedankt voor je reactie :)

4 jaar geleden

:)

4 jaar geleden

Ze komt bij mij vanmiddag langs, weet iemand of ik ochtendurine moet bewar ...
Tegen mij is gezecht totaal niet in de koelkast! Zou niet goed zijn.. ik moest het do bewaren.. sochtends om 5.30 geplast en 20.00 getest.. ging prima

4 jaar geleden

Zijn er mensen die inmiddels gestart zijn en de lucht gewoon echt niet trekken? Als ik die flessen nu al zie staan moet ik al overgeven.. Ik heb sowieso al last van ochtendmisselijkheid maar als ik de urine in de fles doe, moet ik echt overgeven. Zó vies.. weet ook niet of ik dit al die tijd ga volhouden. Ik ben net een week bezig..

4 jaar geleden

Yes ook ik mag beginnen 💘 knaltest (toch fijn die bevestiging!!)

4 jaar geleden

Ze zijn hier gister geweest. Wat blijkt... ophaaldag is dezelfde dag als dat m’n moeder bij ons thuis oppast 🙈 Die gaat dus zooo die koerier zien en het dan weten. Maar tis maar even zo dan. Miss laten we dr ook wel thuis zitten deze mnd ivm Corona 😜 mooi excuus

4 jaar geleden

Ik mag ook mee doen. Ondanks dat ik me heel zwanger voel, is die extra bevestiging van zo'n test toch wel weer fijn

4 jaar geleden

Ik doe ook mee sinds donderdag! Plassen in een kan is nog even wennen maar fijn om op deze manier anderen te helpen! En ja, die extra test is ook best leuk! Blijft toch een mega glimlach op m’n gezicht geven. Zou bijna voor m’n lol testjes blijven nemen 🥳

4 jaar geleden

Yess hier mogen we ook starten!

4 jaar geleden

Ik zou het zo enorm graag willen doen!! Maar spijtig genoeg doen ze dit niet in België.. 😞