87 Reacties

4 jaar geleden

Ook ik doe mee😊

4 jaar geleden

Ik heb me ook aangemeld, nu 5 weken zwanger. Ik kreeg vandaag bericht dat er helaas ivm corona nog geen afspraak kan worden gemaakt. Ik hoop toch dat ik snel mag starten nu ik zo veel thuis ben.

4 jaar geleden

Ik zou wel mee willen doen maar m werk fulltime dus ik spoel t meeste door de plee op mn werk. Alleen thuis verzamelen levert dan niet zoveel op denk ik.

4 jaar geleden

Ik zou wel mee willen doen maar m werk fulltime dus ik spoel t meeste door ...
Alle beetjes helpen! En 's ochtens 's avonds en in het weekend verzamel je meer dan je denkt.

4 jaar geleden

Reactie op SuzanK

Ik heb me ook aangemeld, nu 5 weken zwanger. Ik kreeg vandaag bericht dat e ...
Had precies hetzelfde, er zou vanavond iemand komen maar die was gebeld door hoofdkantoor dat ze ivm corona de afspraken moest verzetten. Dus nog even wachten

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Had precies hetzelfde, er zou vanavond iemand komen maar die was gebeld doo ...
Hopelijk mogen we toch snel starten 🤞

4 jaar geleden

Ik heb me gisteren aangemeld. Vandaag gebeld en mag starten. I.v.m Corona inderdaad geen huisbezoek. Telefonisch de intake gehad en morgen krijg ik alle documenten/producten. Vraag me alleen af hoe ik het moet gaan doen met ophalen, omdat ik in een appartement woon. Geen zin om de ‘krat’ zoals ze het noemde in het openbaar neer te zetten beneden. Wordt denk toch via m’n schoonouders. Maar die zijn nog niet op de hoogte.. 😅 Ik dacht dat doe ik even haha

4 jaar geleden

Telefonische intake gehad. En de afspraak die stond komt de mw wel even langs om start kit te brengen en handtekening op deelname formulier te laten zetten. Yay!

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Telefonische intake gehad. En de afspraak die stond komt de mw wel even lan ...
Heb ik vanavond!

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Heb ik vanavond!
Wat fijn! Ik heb vanmorgen telefonisch de intake gehad en ze komt morgen het pakket brengen 😊 ben blij dat dit toch gewoon door kan gaan!

4 jaar geleden

Vandaag komen bij mij de kratten en gaat het beginnen haha

4 jaar geleden

Reactie op Lucky_lady

Vandaag komen bij mij de kratten en gaat het beginnen haha
Hier ook net afgeleverd😁

4 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Hier ook net afgeleverd😁
Als het goed is komen ze bij mij met een uurtje 😋 toch wel fijn er mee bezig te zijn

4 jaar geleden

Ik zou wel mee willen doen maar m werk fulltime dus ik spoel t meeste door ...
Jawel hoor, je hoeft maar 4 dagen te verzamelen, dus 2 weekend dagen en 2 die minder vol zijn. Zijn ze al heel blij mee! Vorige keer (nu werk ik thuis...) ging ik ook expres dan op mijn werk nog niet naar de wc voor ik naar huis ging om net iets meer te hebben.

4 jaar geleden

Reactie op SuzanK

Wat fijn! Ik heb vanmorgen telefonisch de intake gehad en ze komt morgen he ...
Gisteravond telefonisch intake gehad, ze komt vanavond het pakket en eerste krat brengen, mag vanaf morgen beginnen 😁

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Gisteravond telefonisch intake gehad, ze komt vanavond het pakket en eerste ...
Jeej fijn! 😊 ze komt bij mij dadelijk tussen 10 en 11.

4 jaar geleden

Ik ben nu 1 week bezig en met zo’n quarantaine zitten de flessen zeg maar snel vol 😂 maargoed.. gisteren eerste ophaaldag: kwamen ze niet!! En nu?? Zit ik met al die urine opgescheept. De telefoon lijn ligt er uit en mails worden amper beantwoord. Nog meer meiden bij wie de flessen nu opeens niet meer worden opgehaald??

4 jaar geleden

Reactie op Lisavo

Ik ben nu 1 week bezig en met zo’n quarantaine zitten de flessen zeg maar s ...
Gek.. ze zijn bij mij wel gebracht.. maar had nog niks om mee te nemen

4 jaar geleden

Reactie op SuzanK

Jeej fijn! 😊 ze komt bij mij dadelijk tussen 10 en 11.
Ik mag ook gaan starten 😊

4 jaar geleden

Reactie op Lucky_lady

Gek.. ze zijn bij mij wel gebracht.. maar had nog niks om mee te nemen
Brengen de eerste keer doet degene die normaal langs zou komen. Dat is volgens mij niet dezelfde als het ophalen