319 Reacties

3 jaar geleden

Biefstuk , carpaccio en ossenhaas 😍😍 en een een blikje redbull die heb ik ook gemist

3 jaar geleden

Carpaccio, filet american eten en een rood wijntje drinken!

3 jaar geleden

Gerookte zalm eten!!!! En tonijn en naar een sushi restaurant! Ik kan niet wachtennnn nog 5 weken 😱🥰🥰

3 jaar geleden

Biefstuk , carpaccio en ossenhaas 😍😍 en een een blikje redbull die heb ik ...
Oja! Red Bull! Haha

3 jaar geleden

Op mijn buik slapen!

3 jaar geleden

Paardrijden!

3 jaar geleden

Alles wat nu niet mag 😂

3 jaar geleden

Redbull, wijntje en met oud en nieuw een sigaretje roken. Kan me er nu al op verheugen. Oh en door die stomme suiker mag ik nu geen taart en chocolade meer.. die staat ook hoog op mn lijstje. Net als bastogne parfait 🥰

3 jaar geleden

Wijnen 😂

3 jaar geleden

Waterpijp roken en een blikje redbull! 😍

3 jaar geleden

Een ijskoude redbull drinken, op mijn buik liggen en me niet meer druk hoeven maken als er iemand in de buurt een sigaret op steekt.. 😂 Ik duik nu letterlijk weg als er rook mijn kant op komt. Ben trouwens gestopt sinds ik zwanger ben dus hopelijk houd ik het deze keer vol. 💪🏼

3 jaar geleden

Baco’s drinken! (Uiteraard met mate, ze zullen wel hard aankomen hah)

3 jaar geleden

Oooohh, een hele hoop! : Allereerst een fles 🍾🥂 opentrekken, op m'n buik slapen, naar een festival (als Corona het toelaat) en weer heerlijk beginnen met sporten! Helaas zal ik dat allemaal nog ff uit moeten stellen want krijg een keizersnede dus herstel duurt langer....😕. Maar die 🍾 kan wel alvast ontpopt worden! 😂

3 jaar geleden

Een zachtgekookt/gebakken eitje 💕 Verder ga ik niet zondigen want ik wil weer zo veel mogelijk vegan eten, net als voor mijn zwangerschap. Heb me te veel laten gaan met kaas en hardgekookte eieren 😅 Ik heb nu juist dus meer gezondigd dan laten staan haha.

3 jaar geleden

Gewoon eten waar ik zin in heb en nergens over na te hoeven denken!!

3 jaar geleden

Naar de welness 🤗

3 jaar geleden

Carpaccio, gerookte zalm, sushi en biefstuk eten en een heerlijk koud redbulletje drinken😍 en heerlijk op mijn buik slapen want man, wat mis ik dat!

3 jaar geleden

Eigen gemaakte tonijn salade 😍😍

3 jaar geleden

Rauwe tonijn sushi eten , wijn drinken , op mijn buik slapen en fatsoenlijk kunnen bukken met poetsen 🤣

3 jaar geleden

Wit hard bolletje eten met filet american en uitjes en een koude redbull 🤗 owww en op me buik slapen al zal dat nog wel even duren door me geplande keizersnede