70 Reacties

4 jaar geleden

Ik helaas ook vanmorgen bruin bloed en nu rood bloed... wat een rot dag. Ben verdrietig..

4 jaar geleden

Wat lees ik hier veel reactie van vrouwen die een miskraam (denken te) hebben. Hier ook, denk ik... Afgelopen vrijdag een positieve zwangerschapstest (wel een licht steeepje) maar zooo blij! Helaas de volgende nacht gaan bloeden. Andere halve dag bloed en kramp. De verloskundige gebeld maar die kan nu nog niks zien, t is nu 5 weken. Dit afwachtend of het nu wel of niet goed is, is zo spannend!

4 jaar geleden

Ik heb een afspraak voor 17 maart mu nog te vroeg bloed blijft ook binnen zitten alleem als ik met een nat doekje naar binnen gaat zie ik wat donker bloed wat minder lijkt te worden wel een zeur onder buik en voel me duizelig misselijk en wat verhoging moet ik in de gaten houden mocht ik koorts krijgen moet ik gelijk het ziekenhuis weer bellen en er naar toe duim mee dat dit niks is iemand dit wel eens mee gemaakt

4 jaar geleden

Reactie op Pluis18

Helaas:( Geen zwangerschap te zien! Moet over 2 a 3 weken weer testen en is ...
Had ze wel een verklaring voor de positieve test? Jammer zeg!! Heel veel succes met klussen komende tijd dan, want als alles er goed uit ziet, moet het echt wel weer een keer raak zijn 😊

4 jaar geleden

Reactie op bel-24

Ik helaas ook vanmorgen bruin bloed en nu rood bloed... wat een rot dag. Be ...
Dikke knuffel...

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Ik heb een afspraak voor 17 maart mu nog te vroeg bloed blijft ook binnen z ...
Jakkes dat klinkt niet fijn :( koorts wijst volgens mij dan op een ontsteking, maar dat kun je zo nog niet weten. Hopelijk stopt het bloeden helemaal... Hier lijkt het tot nu toe echt gestopt, maar ga straks met douchen even op onderzoek 😅 Wens jou heel veel sterkte tijdens deze moeilijke tijd die je moet afwachten!

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Jakkes dat klinkt niet fijn :( koorts wijst volgens mij dan op een ontsteki ...
Dankjewel jij ook straks met onderzoek mogen we alle een gezond kindje op deze wereld gaam zetten 🙏🙏🙏🙏

4 jaar geleden

Sterkte dames... ik hoop dat het nog goed uitdraait voor jullie, en anders veel goeie moed voor de komende rondes. Ik weet wat het is, die onzekerheid. Ik heb zelf 4 miskramen gehad (eentje heel vroeg, twee rond 6 weken en eentje op 11 weken, twee daarvan zonder bloeding). Nu 5w 1d ver, morgen eerste afspraak: opnieuw bloed laten prijken om te zien of HCG goed stijgt en ook om te zien of alles er normaal uitziet op echo (al is het te vroeg voor hartje). Ik zou graag al 24u ouder en geruster zijn 🤞

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Had ze wel een verklaring voor de positieve test? Jammer zeg!! Heel veel su ...
Ja ik ben gewoon zwanger geweest zegt ze, anders kan ik niet positief testen. Het is gewoon vroeg misgegaan helaas.. Thanks! Gaat goedkomen!!

4 jaar geleden

Nou denk dat ik een miskraam heb bloed word helder meer buikpijn 😭😭😭

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Nou denk dat ik een miskraam heb bloed word helder meer buikpijn 😭😭😭
Ow nee 😨 heel veel sterkte❤

4 jaar geleden

Reactie op Twomoms

Ow nee 😨 heel veel sterkte❤
Djw 😔

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Nou denk dat ik een miskraam heb bloed word helder meer buikpijn 😭😭😭
Nee 😢 Niet leuk!! Heel veel sterkte. Knuffel!

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Nee 😢 Niet leuk!! Heel veel sterkte. Knuffel!
Djw😪

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Dankjewel jij ook straks met onderzoek mogen we alle een gezond kindje op d ...
Mijn inwendig onderzoek levert mij lichtbruine afscheiding op en een lage harde baarmoedermond. Maar dat schijnt weer niks zinnigs te zeggen. Ik miste vandaag wat klachten. Maar nu laat op de avond is de buik en rugpijn terug en mn buik staat nu ook gespannen, viel zelfs mn vriend net op.

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Nou denk dat ik een miskraam heb bloed word helder meer buikpijn 😭😭😭
Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Mijn inwendig onderzoek levert mij lichtbruine afscheiding op en een lage h ...
Goedmeorgen bloed nu ook haast niks meer ga vandaag denk maar bloedprikken die kan de waarde toch bepalen of die zakt of maakt dat nu ook miet uit snap het niet meer allemaal em 17 maart is mog zover voor de echo

4 jaar geleden

Bij mij is het op 4.3 begonnen met bruine afscheiding en heel lichte krampjes. Een dag later (4.4) in de ochtend een flinke kramp en beter voelbare kramp in buik en rug. Toen een nieuwe test gedaan en het streepje was minder zichtbaar. In de loop van de dag verdween de spanning in mijn borsten. De volgende ochtend ongesteld geworden.

4 jaar geleden

Reactie op vlinder-26

Bij mij is het op 4.3 begonnen met bruine afscheiding en heel lichte krampj ...
Zo herkenbaar! Je voelt je zo snel zwanger maar eens de bloeding doorbreekt voel je alles zo meteen ook weer weg gaan. Knuffel en goede moed ❤️

4 jaar geleden

Reactie op vlinder-26

Bij mij is het op 4.3 begonnen met bruine afscheiding en heel lichte krampj ...
Wat verdrietig, sterkte... 🌸