10 Reacties

3 jaar geleden

Hoe vervelend ook van nog een keer bloedprikken, maar volgens mij is het dan aan hun incl kosten om de test nog een keer uit te voeren. Als er iets zou zijn met de baby, dan is de huisarts verplicht om daar wel info over te delen als hij onderzoeksaanvrager is op het formulier.

3 jaar geleden

Pffff wat frustrerend! Kan me voorstellen dat je er even helemaal gek van wordt. Probeer er maar vanuit te gaan dat als er iets met de baby zou zijn, ze waarschijnlijk iets anders zouden zeggen dan dat de test niet gelukt is. Hopelijk krijg je wel nog te horen wat er nu mis is gegaan

3 jaar geleden

Heb je toevallig een wat hoger bmi? Het schijnt dat bij zwaardere dames de nipt eerder mislukt. Hier afgelopen woensdag laten prikken, en heb zelf flink overgewicht. Ben benieuwd of het in 1x lukt.

3 jaar geleden

Blijft mensenwerk......heel lullig om te schrijve zo. Hoeveel weken ben je zwanger? En wat is er nog mogelijk? Denk in oplossingen.

3 jaar geleden

Bij mij is de 1ste ook mislukt, zonder enige redenen, stond geen uitslag vermeld. Heb afgelopen dinsdag opnieuw moeten prikken. Ik snap dat het zenuwslopend is, maar hou je hoofd koel. Volgens mij kunnen ze nog verder onderzoeken door een vruchtwater punctie, daar ze nu weinig dna van de foetus hebben gevonden in je bloed.

3 jaar geleden

Voor ik de test ging doen hebben ze mij hiervoor gewaarschuwd. Het komt heel weinig voor maar er is een kans dat je niet genoeg cellen in je bloed hebt die de afwijkingen kunnen aantonen.

3 jaar geleden

Heb je toevallig een wat hoger bmi? Het schijnt dat bij zwaardere dames de ...
BMI net boven de norm. Dus geen echt overgewicht. Eerste test gedaan op 12w3d en tweede test 13w5d.

3 jaar geleden

Hoi June, hoe ver ben je nu?? Ik zou even vragen naar een extra echo in het Zkh 😊 Het hoeft niks te betekenen, maar heb helaas al een keer eerder meegemaakt dat ze met gekke excuses kwamen 🤷🏼‍♀️ Mijn vriendin weet nog steeds het echte verhaal niet, maar kindje heeft wel ernstige hartafwijking. Gelukkig gaat het erg goed met hem. Bij haar zeiden ze dat haar buisjes niet goed waren aangekomen. Tweede keer weer onvoldoende om een uitslag te geven.

3 jaar geleden

Reactie op June_91

BMI net boven de norm. Dus geen echt overgewicht. Eerste test gedaan op 12w ...
Hmmm raar. Is er een andere priklocatie waar je heen kan evt?