26 Reacties

4 jaar geleden

Ja heeel herkenbaar! Hier ook, ben normaal anti pijnstiller maar zonder lichte dosis paracetamol kom ik momenteel de dag niet door.

4 jaar geleden

Reactie op Mmaartje

Ja heeel herkenbaar! Hier ook, ben normaal anti pijnstiller maar zonder lic ...
Zo vervelend! Ik wil nog niet toegeven aan paracetamol, maar moet er denk ik toch aan geloven. Dit is echt niet uit te houden, je kan dan ook niks meer met je dag

4 jaar geleden

Ik heb het ook een paar weken gehad. Ik mocht van de vk paracetamol nemen. Sinds week 11 is t weg..

4 jaar geleden

Ik ben 9 weken zwanger en heb meestal wel 2 of 3x in de week in de avond hoofdpijn maar weet niet hoe ernstige het eventueel zou worden, want het gaat nooit vanzelf weg. Ik ben geen anti paracetamol ,probeer het even uit te stellen en dan neem ik er 2. Als dat niet meer werkt moet je Saridon nemen die werkt nog beter maar daar mag je er maar 1 van. Wat bij mij ook werkt is me nek en schouders masseren en ontspanning oefeningen doen. Ik heb de app bekkenbodem op me tel staan bij oefen audio staan wat ontspanningsoefeningen ook fijn voor het slapen gaan.

4 jaar geleden

Jazeker! Elke avond begin de hoofdpijn op te komen Gelukkig voor mij zo te handelen dat ik er nog niks voor neem.

4 jaar geleden

Ik ben 10 weken zwanger en ik heb hier ook al een week last van. Het begint rond de avond en sochtends is het weer weg. Probeer zo min mogelijk paracetamol te nemen maar gister toch een halve genomen, deed zo’n pijn. Hoop ook voor je dat het snel overgaat!

4 jaar geleden

Ja helaas herkenbaar. Nu 3 weken fikse migraine aanvallen en hoofdpijn. Ik slik paracetemol als het echt niet meer gaat en heb me ziekgemeld op werk. Zolang ik rustig aan doe kan ik het redelijk aan zonder medicatie. Ik hoop dat het minder word na het 1e trimester😱

4 jaar geleden

Ik heb het bij mijn 1e zwangerschap ook met 9 weken heftig gehad erna zakte het weg gelukkig. Paracetamol mag je nemen en veel lauw water drinken. Rust nemen, slapen als lukt. Nu geen last van morgen 11 weken. Hoop dat het weg blijft weet hoe vervelend het is. Zwanger zijn is vooral kwaaltjes het 1 na het andere hihi maar alles de moeite waard. Sterkte

4 jaar geleden

Reactie op NovemberBabyLin

Ik ben 10 weken zwanger en ik heb hier ook al een week last van. Het begint ...
Je mag er max 8 per dag. Telkens per 2 innemen werkt beter. En als niet nodig is zou ik het ook niet doen

4 jaar geleden

Heb het ook! Ben nu 8 weken zwanger en het komt iedere (na)middag opzetten. Denk dat het bij mij komt doordat ik niet genoeg rust dus wil nu starten met middagdutjes in de hoop de hoofdpijn voor te blijven.

4 jaar geleden

9+5 vandaag en al 4 dagen in de avond hoofdpijn, volgende ochtend is het wel weg.

4 jaar geleden

Ja hier ook flinke hoofdpijn tussendoor. Bij mij helpt het om veel te drinken, water, en rustig aan doen. Voel even of je nek misschien stijf is, dan kan je deze verwarmen of masseren. Dat helpt wel

4 jaar geleden

Vandaag 12w en het is eindelijk dat beter maar ik moet zeggen dat het behoorlijk pittig was. Maar tis de combi van slecht slapen, weinig rust, heel druk opt werk en thuis ook druk met dieje Corona en zwanger zijn 🤦🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ik heb hier zelf nu ook sins 4dagen full last van ik sta er mee op en ga er mee naar bed en me nek voelt aan als of ik met een knuppel ben geslagen

3 jaar geleden

ik heb er al weken last van.. maandag vk bellen heb ook hoge bloeddruk en ben enorm lusteloos al de hele week :(

3 jaar geleden

Ik heb het sinds een week, eind van de middag steeds meer toenemend, en gister had ik het de hele dag heel erg.. En ik ben 14.5 weken

3 jaar geleden

Ik heb het sinds 3 dagen en ben nu 13 weken + 5 dagen.

3 jaar geleden

Ik mag van de huisarts nu 3x daags 2paracetamol. En heb metadopramide tegen de misselijkheid. Wilde eerst niks maar heb gewoon geen keuze!

3 jaar geleden

Weten jullie of je wel bloed mag prikken voor nipt als je paracetamol slikt? Heeft dat invloed of maakt dat niet uit?

3 jaar geleden

Reactie op ol86

Weten jullie of je wel bloed mag prikken voor nipt als je paracetamol slikt ...
Dit maakt niet uit