22 Reacties

5 jaar geleden

Handig om hier de zoekfunctie even voor te gebruiken. Van de week zijn hier meerdere topics over geweest

5 jaar geleden

Ja had ik ook echt! Hield me ook wakker! Kan goed zijn dat je magnesium te kort hebt!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Reactie op Spruitopkomst

Handig om hier de zoekfunctie even voor te gebruiken. Van de week zijn hier ...
Ik heb gezocht maar kon het niet vinden.. Vandaar mn nieuwe bericht.

5 jaar geleden

Ik heb meer last van me voeten. Veel staan wordt afgeraden

5 jaar geleden

Ik probeer overdag voldoende te bewegen. Anders heb ik ook onrustige benen.

5 jaar geleden

Bij mij helpt het echt om in een voetenbadje te zitten met magnesiumkristallen! Je kunt deze halen bij de kruidvat! Na 2 dagen voelde ik al verschil en ik doe het elke avond!

5 jaar geleden

Is je ijzergehalte in je bloed oke? Ik heb afgelopen dinsdag een ijzer infuus gehad en sindsdien geen last meer van rusteloze benen.. misschien een tip..

5 jaar geleden

Magnesium tabletjes gaan slikken

5 jaar geleden

Paracetamol nemen en savonds lekker rondje gaan lopen. Met voeten omhoog slapen Dat helpt hier enigzins

5 jaar geleden

Bij mij komt het door een te laag ijzergehalte. Om de dag medicijnen, aangevuld met voedingssuplement de andere dag.

5 jaar geleden

Hier ook last van, savonds omhoog op een kussen leggen helpt bij mij😉

5 jaar geleden

Ik heb t ook! Ontzettend vervelend.. ik kan m’n benen niet stil houden soms. In t weekend probeer ik langer op te blijven en dan weet ik me soms geen houding te geven omdat m’n benen niet stil zitten🤣🤣 Word er snachts ook vaak wakker van en dan neem ik maar paracetamol en dan slaap ik wel weer maar wil ook niet teveel innemen

5 jaar geleden

Na vannacht weer zo slecht geslapen te hebben met me zelf afgesproken nu toch echt een voetenbad magnesium te gaan proberen. Hoop van zegen nu vannacht eens niet wakker te worden van mijn benen 🙏🏻💤

5 jaar geleden

Reactie op JennVR

Na vannacht weer zo slecht geslapen te hebben met me zelf afgesproken nu to ...
Benieuwd, ik ben gestart met extra magnesium supplementen maar helpt niet echt tot nu toe, mijn gyneacologe zei dat de voetbadjes niet veel doen maar hou dit hier in het oog hoor.

5 jaar geleden

Voetenbadje met magnesiumvlokken. Bij mij helpt het!

5 jaar geleden

Reactie op Schorpioentje2

Benieuwd, ik ben gestart met extra magnesium supplementen maar helpt niet ...
IK HEB DE HELE NACHT DOOR GESLAPEN!!! Hahaha. Oww wat was ik hier aan toe! Ik heb gisteravond 2x een half uur zo'n voeten bakje gepakt! Ik ben er gewoon niet 1x uitgeweest. Van 2200 uur tot 1000 uur geslapen 😂😂

5 jaar geleden

Tip: als je magnesium tabletten gaat bestellen, zorg ervoor dat je deze besteld: Magnesium bisglycinaat ander soort magnesium tabletten helpen niet of veel minder goed
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Reactie op my3thbaby

Paracetamol nemen en savonds lekker rondje gaan lopen. Met voeten omhoog s ...
Paracetamol is een pijnstiller, waarom neem je die in tegen rusteloze benen?🤔

5 jaar geleden

Paracetamol is een pijnstiller, waarom neem je die in tegen rusteloze benen ...
Dat helpt echt heel goed. Als het niet meer te houden is neem ik ook paracetamol en dat werkt.