15 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind dat als jij je er niet fijn bij voelt, er naar je geluisterd moet worden. Er zijn voor goedkope prijzen stoelen te krijgen, koop er daar 1 van, ze hebben je wensen te respecteren! Ik zou mijn kind daar echt niet in mee laten gaan.

2 jaar geleden

Hoe moeilijk ook, ik denk dat je hierin best eisen mag stellen. Je vergeeft het haar en jezelf niet als het fout gaat, het gaat toch om jouw kindje! Als jij de stoel wil kopen, heeft zij niet echt een reden om 'm niet te gebruiken...

2 jaar geleden

Dan zou mijn dochter niet meer meegaan. Is erg hard gezegd, maar ik zou het gesprek aangaan en met de feiten komen. (Zoek ze op internet op) Dan vertel je haar dat jullie de stoel zelf zullen betalen. Overigens zou ik dit eerst uitgebreid met mijn man bespreken. Ik vind het zelfs ietwat zorgelijk dat hij het zelf ook onzin vind.

2 jaar geleden

Ik zou mn kind dan echt niet meegeven. Kan echt niet hoor.

2 jaar geleden

Ik zou mijn kind dan ook niet meer meegeven. Of een andere stoel of je kleindochter niet mee in de auto.

2 jaar geleden

De tijden zijn ook veranderd tov 25 jaar geleden... Veel meer verkeer, hogere snelheden, meer afleiding tijdens het rijden... als het mijn schoonmoeder was geweest, kon ze kiezen of delen: of met een nieuwe stoel rondrijden, of geen kleinkind meer daar 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Snap ook echt niet dat je man het wegwuift. Jullie hebben zelf ook een goede autostoel, vind hij dat dan ook onzin?

2 jaar geleden

Ik snap je gevoel helemaal. Ik zou mijn kind dan ook niet meegeven. Je moet er een veilig gevoel bij hebben.

2 jaar geleden

Ik zou een goed gesprek aangaan anders de keuze geven om niet meer met je kindje te rijden of een veilige stoel aanschaffen want veiligheid boven alles

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het met mijn man over gehad en nu weet ik het ook zeker: veilige kinderstoel of niet meer mee. Had even die bevestiging nodig dat mijn gevoel klopte en niet overdreven is. Dus bedankt :)

2 jaar geleden

Snap ook echt niet dat je man het wegwuift. Jullie hebben zelf ook een goe ...
Hij is daar heel nonchalant in en zegt dan: pff ik ga nooit risico's uit de weg, je kent me Waarbij ik dan echt moet zeggen van: ja risico's, dit gaat om het leven/de veiligheid van je kind...? Hij en zijn hele familie zijn altijd heel nonchalant met alles, ze vinden altijd alles onzin, iedereen maakt zich altijd te druk, etc. Heel irritant als het om dit soort dingen gaat.

2 jaar geleden

Reactie op Lapaza

Hij is daar heel nonchalant in en zegt dan: pff ik ga nooit risico's uit de ...
Oh ik heb ook zo'n kerel, heel vervelend.. Hij wilde ons pasgeboren kindje ook op schoot vanuit het ziekenhuis mee naar huis nemen 🤦‍♀️

2 jaar geleden

Vroeger gingen er ook meer kindjes dood door dit soort dingen! Wat heb ik toch een hekel aan mensen die vroeger alles beter vonden. Bah bah bah. 🤢

2 jaar geleden

Reactie op Lapaza

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het met mijn man over gehad en nu weet ...
Goed dat je op je strepen gaat staan. Er is natuurlijk een reden waarom de autostoelen zo veranderd zijn!

2 jaar geleden

Reactie op MariaF5

Oh ik heb ook zo'n kerel, heel vervelend.. Hij wilde ons pasgeboren kindje ...
Omg ja dat bedoel ik dus, jij snapt mij 🙈