17 Reacties

4 jaar geleden

bij ons was er pas met 7 weken een kloppend hartje te zien ☺️

4 jaar geleden

Ik heb gister een echo gehad met 6+5 en er was een heel duidelijk hartje te zien.

4 jaar geleden

Reactie op Gwendoline

bij ons was er pas met 7 weken een kloppend hartje te zien ☺️
Ja...het kloppend ❤️je kan iets later komen. Maar zelf niks van een vruchtje te zien...😪😢 had jij ook met 6 weken een echo? Wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien, lijkt me het mooiste dat er is🥰

4 jaar geleden

Ik heb gister een echo gehad met 6+5 en er was een heel duidelijk hartje te ...
Wat fijn😍 gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Ik heb met 6+4 kloppend hartje gezien en het was 8.8 mm groot. Nu ben ik 9+2 en heftige menstruatie krampen en bloed.. morgen een echo en afwachten. Ik hoop dat t blijft zitten en t bloed van iets anders af komt☹️😭.. het maakt me zo onzeker

4 jaar geleden

Reactie op PeekABoo

Ja...het kloppend ❤️je kan iets later komen. Maar zelf niks van een vruchtj ...
ik had mn eerste afspraak bij de gynaecologe toen ik 5 weken was , daar was uiteraard nog niks te zien , 2 weken later wel vruchtje met kloppend hartje , nu volgende week terug . dan ben ik 9w+4 ☺️ Ik duim met je mee ! 😘

4 jaar geleden

Hier 6+3 en ook geen hartje. ze dachten dat vruchtje bij 8 weken niet meer zou zijn

4 jaar geleden

Reactie op Adiesta

Hier 6+3 en ook geen hartje. ze dachten dat vruchtje bij 8 weken niet meer ...
En dit is met 8 weken met heel goede hartslag :) gyne zei sorry voor u bang te maken vorige keer

4 jaar geleden

Reactie op mommyinnovember

Ik heb met 6+4 kloppend hartje gezien en het was 8.8 mm groot. Nu ben ik 9+ ...
Ach meis... wat een rotsituatie😔 tuurlijk wordt je daar onzeker van! Ik hoop dat je wat kan slapen... je kan, heel hard en simpel gezegd, nu niet meer doen dan wachten tot het morgen is. Ik duim voor je. Succes morgen 🙏🏽❤️

4 jaar geleden

Reactie op Adiesta

Hier 6+3 en ook geen hartje. ze dachten dat vruchtje bij 8 weken niet meer ...
En hier 5w6d en helemaal niets

4 jaar geleden

Maak je niet teveel zorgen het is niet goed voor jou en je baby! Ik ben zelf bijna 8 weken zwanger ik had vorige week een echo met 7 weken was er pas een hartje te zien. Maak je geen zorgen want je wordt gek van al die onzekerheid.

4 jaar geleden

Reactie op Adiesta

En dit is met 8 weken met heel goede hartslag :) gyne zei sorry voor u bang ...
Wauw! Mooie echo! 💪🏽 gefeliciteerd 😀 Dat het hartje niet klopt is inderdaad niet mijn grootste zorg voor deze termijn, wel dat er nog helemaal geen vruchtje te zien was...😣

4 jaar geleden

Reactie op Mcke

Maak je niet teveel zorgen het is niet goed voor jou en je baby! Ik ben zel ...
Probeer ik ook hoor😉 over het algemeen sta ik er best positief in en had ook vertrouwen in de gyn...tot ik besloot te googelen 😎 optimistisch zijn lukt niet altijd even goed, ‘s avonds is de onzekerheid vaak het ergst...moe en teveel tijd om op het internet te zoeken😉

4 jaar geleden

Ik had rond de 6 weken een echo, geen vruchtje te zien. Een aantal dagen later wel met een kloppend hartje. Houd hoop!

4 jaar geleden

Ik had rond de 6 weken een echo, geen vruchtje te zien. Een aantal dagen la ...
Ik houd zeker hoop! Hoop dat je een voorbeeld mag zijn voor mijn situatie😊 De 17e weer een echo, zou dan 8 weken zijn🥰

4 jaar geleden

Reactie op PeekABoo

Ik houd zeker hoop! Hoop dat je een voorbeeld mag zijn voor mijn situatie� ...
Jammer dat ze je dan eigenlijk niet direct na het weekend laten komen he?

4 jaar geleden

Jammer dat ze je dan eigenlijk niet direct na het weekend laten komen he?
Ja ergens wel... Ik probeer het dan maar zo te bekijken: hopelijk is er anderhalve week later dan des te meer te zien😊