12 Reacties

3 jaar geleden

Ja dat heb ik ook. Ik hoop dat 1 deze weken de regels nog versoepelen.

3 jaar geleden

mijn verloskundige had in de nieuwsbrief staan dat alles versoepeld is al

3 jaar geleden

Ik ben ook erg onzeker ben nu 11 weken en ook klachten weg allemaal. Dus maak me dan besr druk of zou het normaal zijn rond deze periode

3 jaar geleden

Waar ben je dan onzeker over? Zolang je geen bloedverlies of andere klachten hebt, zou ik toch proberen vertrouwen te hebben in je lichaam en je baby...

3 jaar geleden

Reactie op MR24

Waar ben je dan onzeker over? Zolang je geen bloedverlies of andere klachte ...
Of het nog goed zit allemaal doordat de klachten weg zijn. En vraag me af of dit klop rond 11,1 weken. Vorige zwangerschap miskraam en klachten ook in een keer weg. Dat was wel met 7 weken

3 jaar geleden

Er Zijn Wel Wat echopraktijken geopend. Wij gaan zaterdag, we mogen met partner komen. Mijn man maakt de echo en de echoscopist beoordeeld deze op een afstandje. Het kost wel het dubbele maar op deze manier kunnen we ons spruitje zien en weten we of n Henk of n truusje is

3 jaar geleden

Ik heb met 11 weken mijn termijn echo gehad en met 16 weken mag ik weer terug komen maar alsnog vind het wel erg lang.. Ik hoop zo erg dat alles snel weer normaal word.. en dat de partners ook weer mee mogen. ☹️

3 jaar geleden

Reactie op Patricia1985

Of het nog goed zit allemaal doordat de klachten weg zijn. En vraag me af o ...
Maar met dit soort vragen zou je toch ook telefonisch door de verloskundige geholpen kunnen worden? Bij elf weken is e kans op een miskraam al aanzienlijk kleiner dan bij zeven weken, zeker als je al een goede echo gehad hebt. Ik probeer je geen kritiek te geven hoor, want ik snap het wel, maar ik denk niet dat je bij elke kleine verandering direct zorgen maken iets helpt /goed is. Durf te vertrouwen dat het deze keer goed gaat, dat doe ik ook.

3 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Er Zijn Wel Wat echopraktijken geopend. Wij gaan zaterdag, we mogen met par ...
Ooh super waar als ik vragen mag😁?

3 jaar geleden

Ik voel me ook niet gestresst of iets hoor. Zo erg is het niet maar het is ook mijn eerste zwangerschap. Geen idee wat ik moet voelen enzo. Ik heb idd geen bloedverlies of iets wat er op lijkt gehad. Vind alleen de bevestiging misschien gewoon fijn omdat het de eerste keer is. Het is nu ook allemaal anders zonder partner erbij. Ik voel wel bandenpijn en heb nog pijn aan mijn borsten. Dus ik voel wel dat mijn lichaam aan het werk is. Het is misschien gewoon onwerkelijk allemaal dat er een klein mensje in mij groeit😁❤️

3 jaar geleden

Wat ik heb is dat het soms onwerkelijk is.. na de zwangerschapstest geen enkele andere bevestiging, dat ik zwanger ben.. behalve dat de menstruatie uitblijft.. de pijnlijke borsten, bandenpijn en vermoeidheid kan ik op sommige momenten wegredeneren.. zal blij zijn met de eerste echo volgende week.. ik zal dan 11 wkn zwanger zijn..

3 jaar geleden

Reactie op sally1120

Wat ik heb is dat het soms onwerkelijk is.. na de zwangerschapstest geen en ...
Als je nog helemaal geen echo hebt gehad snap ik het al helemaal!! Hoop dat het snel volgende week is voor jou!!