15 Reacties
één jaar geleden
Voor iedereens bestwil: wij laten hem slapen 😜 tenzij hij wakker wordt vd herrie natuurlijk, dan halen we hem er wel uit.
één jaar geleden
Laten slapen tenzij ze er van wakker word. Laatste keren sliep ze ook gewoon door
één jaar geleden
Ik ga hem niet wakker maken. Maar zou het ergens ook wel leuk vinden dat hij uit zichzelf wakker zou worden
één jaar geleden
Ik laat hem heeeel graag lekker slapen! We doen gewoon alsof het een normale dag is. Als hij wakker wordt neem ik hem bij mij op de bank beneden. Ik heb ook een baby en een bange hond die alles bij elkaar blaft door het vuurwerk. Handen vol. Dus als de peuter blijft slapen is dat fantastisch.
één jaar geleden
Vorig jaar kon hij niet slapen door de knallen heel de avond, dus is hij gezellig beneden geweest en vond het vuurwerk geweldig. Hij is nog steeds een slechte slaper dus dit jaar zal hetzelfde gaanðŸ¤
één jaar geleden
Wij zijn aan het twijfelen om haar wel wakker te maken. Vorig jaar werd ze geloof ik wakker toen het zo goed als voorbij was en wij eigenlijk richting bed wilde. Is ook niet echt handig. Dan liever wakker maken en even laten meegenieten (echt heel mooi uitzicht bij ons) en daarna allemaal lekker gaan slapen
één jaar geleden
Wij laten haar lekker slapen. Ze vind vuurwerk eng. Tenzij ze zelf wakker wordt.
één jaar geleden
Reactie op NataschaJames
Vorig jaar kon hij niet slapen door de knallen heel de avond, dus is hij ge ...
Hier hetzelfde. Vorig jaar heeft ze meegenoten. Ze slaapt zelden tot na 12 uur in de nacht zelf dus ik verwacht dat ze er dit jaar weer bij zit. En daarna ga ik maar meteen met dr mee naar bed. Kijken wie er eerder slapen wil, zij of ik. 🤣
één jaar geleden
Wij maken ze beide wakker. Bij de oudste niet gedaan en die is toen zo wakker geschrokken van het vuurwerk dat die nu 2 jaar later nog bang is in het donker. Hij slaapt met zijn grote lamp aan sindsdien. Zullen de meeste vast niet doen, maar we nemen geen risico meer 😆 vorig jaar beide wakker gemaakt en gingen eigenlijk best goed weer slapen daarna en vonden het vuurwerk geweldig!