Outfit of the day!👕

Sannecl92
één jaar geleden
Volgen
Omdat ik het zelf heeel leuk vind om (online) te shoppen voor m'n baby en het ook heel leuk vind om te zien hoe andere baby's erbij liggen! Show hier dus je outfit of the day of gewoon het allerleukste setje van je baby!❤️
Dit topic is gesloten
1014 reacties
Miertje08
5 maanden geleden
Reactie op Ellen3
Een spijker tuinbroekje met dino’s 😍 En ze is sinds een paar dagen ineens vastgeplakt aan die speen 🤷‍♀️ Hiervoor had ze af en toe een speentje, ook vooral achterstevoren. Nu dus ineens de hele dag. Wel super cute op de foto’s
Jaaaa dinos! Ik vind dinos zo leuk! 💚🧡
LFM96
5 maanden geleden
Reactie op Ellen3
Wat een mooi jurkje 😍 Waar is die van?
Deze en vele andere jurkjes bestel ik via SHEIN. Ze hebben zulke schattige jurkjes. 🥰
Roos | 24Baby
5 maanden geleden
Wat een fantastische foto's en outfits 😍 Om de app prettig en soepel in gebruik te houden (zowel voor jullie als technisch), sluiten wij vanaf nu topics die meer dan 1.000 reacties hebben. We openen wel alvast een nieuw topic voor jullie. Ik sluit dit topic aan het eind van de middag, dan kunnen jullie lopende gesprekken nog even afronden. Jullie kunnen daarna verder praten in het vervolgtopic: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/outfit-of-the-day-deel-2-JZMpkD Groetjes!