Outfit of the day!πŸ‘• - Deel 2

Roos | 24Baby
10 maanden geleden
Volgen
- Oorspronkelijk bericht van Sannecl92- Omdat ik het zelf heeel leuk vind om (online) te shoppen voor m'n baby en het ook heel leuk vind om te zien hoe andere baby's erbij liggen! Show hier dus je outfit of the day of gewoon het allerleukste setje van je baby!❀️ Dit is een vervolg op het topic: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/outfit-of-the-day-QeDmDP
Reageer
Typ hier je reactie
250 reacties
Miertje08
7 maanden geleden
Reactie op Denise-1988-
Hoe heet het topic met verjaardagsfoto's ik kan het namelijk niet vinden?
Denise-1988-
7 maanden geleden
Reactie op Miertje08
Sorry ik was je voor πŸ˜‰
We dachten weer is hetzelfde haha zo leuk! Ik kreeg dat topic dus niet in mijn lijst. Gek toch?
Marielleolthof
7 maanden geleden
Reactie op Denise-1988-
We dachten weer is hetzelfde haha zo leuk! Ik kreeg dat topic dus niet in mijn lijst. Gek toch?
Ja ik ook niet! Gelukkig via hier toch kunnen volgen😊
NataschaJames
7 maanden geleden
Heerlijk pak dit! Gemaakt van waterafstotende stof en lekker fleece binnenkant πŸ₯° zo kan James lekker kruipen en doen zonder nat te worden πŸ‘πŸ»
Sjum
7 maanden geleden
Reactie op NataschaJames
Heerlijk pak dit! Gemaakt van waterafstotende stof en lekker fleece binnenkant πŸ₯° zo kan James lekker kruipen en doen zonder nat te worden πŸ‘πŸ»
Zeker stoer zeg!! En het ventje in dat pak ook:) Waar komt die outfit vandaan?
Lonny1990
7 maanden geleden
Reactie op NataschaJames
Heerlijk zijn die pakjes hΓ©,,, dit is de oudste heeft hem van ielm maar de jongens heeft hem ook alleen dan van name it,,,
NataschaJames
7 maanden geleden
Reactie op Sjum
Zeker stoer zeg!! En het ventje in dat pak ook:) Waar komt die outfit vandaan?
James heeft een hele handige oma die alle kleertjes maakt 🀭
Sjum
7 maanden geleden
Reactie op NataschaJames
James heeft een hele handige oma die alle kleertjes maakt 🀭
Wat een fijne oma! Heb het merk inmiddels gevonden en de eerste bestelling gaat er zo uit! Ziet er super uit om in te ravotten en dat kleertjes eronder goed blijven!
Colet
7 maanden geleden
Reactie op MariskaaO
Kerstoutfitje binnen🀩 nog niet aan gehad natuurlijk maar vind hem zo leuk!πŸ™ˆ
Hier ook al een tijdje opzoek naar een of eigenlijk zelfs 2 kerst outfits maar nog niks kunnen vinden
Minke-24
7 maanden geleden
Hier ook groot fan van de ielm pakken. Lekker in de plassen en de modder stampen en kleertjes blijven bijna altijd schoon.