- Oorspronkelijk bericht van Sannecl92-
Omdat ik het zelf heeel leuk vind om (online) te shoppen voor m'n baby en het ook heel leuk vind om te zien hoe andere baby's erbij liggen!
Show hier dus je outfit of the day of gewoon het allerleukste setje van je baby!鉂わ笍
Dit is een vervolg op het topic: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/outfit-of-the-day-QeDmDP
Zijn er al kindjes die maat 86 dragen? Ik vind het verschil tussen 80 en 86 zo groot. Lijkt in elk geval groter dan bij de eerdere overgangen. 80 begint echt wel strak of kort te worden maar 86 is wel echt nog heel groot. Is dit herkenbaar voor andere?
Zijn er al kindjes die maat 86 dragen? Ik vind het verschil tussen 80 en 86 ...
Eens! Hier net een enorme groeispurt gehad en opeens is 80 bij de meeste kledingstukken echt aan de kleine kant. Maar 86 redelijk ruim. Dus ben nu aan het uitproberen welke merken en kleding van 80 nog passen en welke van 86 al kunnen.
Zijn er al kindjes die maat 86 dragen? Ik vind het verschil tussen 80 en 86 ...
Hier ook een beetje tussen beide maten in. Er zitten ook grote verschillen in de maat zelf. Het ene truitje in maat 86 kan al prima terwijl het andere nog erg groot is.