15 Reacties
2 jaar geleden
Wij waren vandaag in het Nijntjemuseum nabij Utrecht Centraal. Ballorig is hier ook altijd een grote hit. Weet niet welke regio je iets zoekt.
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Hoe was het Nijntje museum? Is het al een beetje leuk voor deze leeftijd?
Luna heeft zich goed vermaakt! Helpt wel dat ze los kan lopen en wat kan klauteren. Oudere kindjes kunnen net wat meer (als in, echt spelletjes spelen en het verkeerspark begrijpen). Ik vond het het wel waard, maar het was dan ook maar 25 minuten met de trein van hier.
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Hoe was het Nijntje museum? Is het al een beetje leuk voor deze leeftijd?
Wij zijn afgelopen weekend ook geweest. Sophia loopt nog niet, maar heeft zich kostelijk vermaakt. Sommige dingen die ze daar hebben snappen ze misschien iets beter als ze wat groter zijn.
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Wij waren vandaag in het Nijntjemuseum nabij Utrecht Centraal. Ballorig is ...
Oh leuk daar wil ik ook nog steeds heen. Is het alweer in de officiële locatie of nog de tijdelijke?
2 jaar geleden
Reactie op Carly90
Ik las vandaag iets over Peppa Pig world of play in Leidschendam. Schijnt o ...
En onwijs duur 😶
2 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Oh leuk daar wil ik ook nog steeds heen. Is het alweer in de officiële loca ...
Eh, in dit gebouw stond dat een andere locatie momenteel verbouwd wordt. Ik denk dus de tijdelijke. Deze zit aan de gracht, 10 minuutjes lopen vanaf CS.
2 jaar geleden
Nijntje museum is inderdaad heel leuk. (Zit nog in de tijdelijke locatie)
Kinderboekenmuseum in den haag vond ik ook heel leuk.
Als je kindjes al goed kan lopen is een trampoline park ook leuk. Ze hebben vaak een aantal dreumes/peuter momentjes.
Militair museum soesterberg vindt Milou vaak ook leuk. Hoewel leuker voor iets grotere kindjes.
Binnenspeeltuin (kidzcity of jungle gemz zeist zijn onze favoriete)
En zwemmen altijd een feestje.
Of laarsjes aan en daar de plassen stampen 😃
2 jaar geleden
Reactie op Joe joe
Ja als je er in de buurt woont is een jaarabonnement voor doordeweeks weer ...
30 euro voor 2 volwassenen en 1 kind van 1+
Ik woon in de buurt maar heb toch liever een strippenkaart van de binnenspeeltuin.
2 jaar geleden
30 euro voor 2 volwassenen en 1 kind van 1+
Ik woon in de buurt maar heb t ...
Ik ben er ook nooit geweest hoor, ik zei alleen dat het jaarabonnement goedkoop is in vergelijking met dagprijzen.
Wij hebben ook een ritterkaart van de Monkey Town die we kunnen verlengen voor 59 euro
2 jaar geleden
Cowbows en indianen in coevordwn is wel gaaf voor kinderen van 1 tot 12 jaar. Echt van alles te doen en meeste is binnen te doen. Midgetgolf, dieren en klein speeltuintje is buiten.