14 Reacties

3 jaar geleden

Vorige week nog enorme eetbuien kon niet stoppen met eten. Vanaf week 6 elke ochtend gespuugd na een glas water, daarna ging het wel met de dag door komen. Sinds gisteren hou ik niks meer binnen en knallende hoofdpijn 😭 13 +3

3 jaar geleden

Ikzelf niet, maar mijn moeder had hetzelfde tijdens haar zwangerschappen.

3 jaar geleden

Ben je overgeschakeld van foliumzuur op andere vitamines of niet?

3 jaar geleden

Team ziek hier, momenteel 14+2 en sinds een paar dagen weer overgeven en vandaag al een hele dag op bed. Voel me suf, slap, moe en nog steeds misselijk. Zelfs na het eten weer. Gebruik nog steeds foliumzuur, verder niks veranderd aan mijn eet/leefpatroon dus geen idee wat het is ineens...

3 jaar geleden

Reactie op Elime

Ben je overgeschakeld van foliumzuur op andere vitamines of niet?
Nee er is niks verandert.. sinds gister kan ik niks meer binnen houden, en als ik Honger heb ben ik ook misselijk dus dan geef ik alsnog over 😓

3 jaar geleden

Team ziek hier, momenteel 14+2 en sinds een paar dagen weer overgeven en va ...
Ook als je niet eet misselijk? Dus maakt niet uit of je eet of niet misselijk blijf je 😓 echt vervelend

3 jaar geleden

Bij de eerste, continue overgegeven vanaf week 3 tot 32 weken. Daaraan wist ik eigenlijk van de zwangerschap

3 jaar geleden

Reactie op sidneyNoeva

Ook als je niet eet misselijk? Dus maakt niet uit of je eet of niet misseli ...
Ik ben misselijk als ik eet (of eten aan voorbereiden ben) of niet eet, eerst was het alleen in de ochtend, keertje kokhalzen en overgeven en klaar. Maar nu echt al een paar dagen dus over de hele dag verspreid. Mijn buik doet er onwijs pijn van van al dat samentrekken, ellende! 😩

3 jaar geleden

Ik ben misselijk als ik eet (of eten aan voorbereiden ben) of niet eet, eer ...
Ah beterschap

3 jaar geleden

Hebben jullie geen last van het afbouwen van je HCG hormoon? Dat wordt nu steeds een beetje minder en je lichaam moet daar ook weer aan wennen. Wel heel vervelend. Hoop dat het snel beter gaat met iedereen!

3 jaar geleden

Kijk maar eens bij de bijwerkingen.. dit gebeurt aan het begin en aan het einde van het eerste trimester. Ik had dit ook maar ben nu 16 weken en sinds een week gaat het een stuk beter!

3 jaar geleden

Reactie op Elime

Ben je overgeschakeld van foliumzuur op andere vitamines of niet?
Ik wel!!! Kan dat een reden zijn ?

3 jaar geleden

Ik ben gestopt met mama compleet te slikken. Ik was daar zo ziek van iedere keer. Vooral heel misselijk en soms overgeven.