15 Reacties

2 jaar geleden

Hier met net aan 10kg al maat 5. Misschien een maatje groter proberen?

2 jaar geleden

Maat groter zou ik zeggen!

2 jaar geleden

Jaxx weegt 11 kilo en een beetje die heeft maat 6 van pampers en dan nog loopt t eruit met spuitluiers door kiesjes

2 jaar geleden

Hier ook over op maat 5

2 jaar geleden

Misschien idd over op een grotere maat en evt de pampers pants Ipv gewone luiers. Die hebben namelijk een soort opvang randje aan de bovenkant zodat de ontlasting niet de rug in schiet 😁

2 jaar geleden

Reactie op dw97

Misschien idd over op een grotere maat en evt de pampers pants Ipv gewone l ...
Nog een tipje als je luierbroekjes nog niet fijn vind. Rascal and friends van kruidvat zijn groene pakken hebben ook dat randje daarom zijn wij die gaan gebruiken

2 jaar geleden

Danku❤️ ik zal idd moeten overstappen op een maatje groter snachts en nu hopelijk wa droger 💩

2 jaar geleden

Reactie op Sigie

Jaxx weegt 11 kilo en een beetje die heeft maat 6 van pampers en dan nog lo ...
Misschien moet je dan een maatje kleiner nemen. Pampers maat 6 is 13+ kilo!

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Misschien moet je dan een maatje kleiner nemen. Pampers maat 6 is 13+ kilo! ...
Nee dan zit tie niet meer goed en daar zijn zn plassen te groot voor en verschoon hem heel regelmatig

2 jaar geleden

We hebben ondertussen pampers 5 night pants in huis gehaald en helaas nog altijd kakcidentjes 😒. Ze spaart alles op voot ‘snachts denk ik 🤷🏼‍♀️😅

2 jaar geleden

Wij doen gewone luier en daat een luierbroekje over heen

2 jaar geleden

Reactie op Joy88

Wij doen gewone luier en daat een luierbroekje over heen
Die van ons kan er ook wat van.. maar dan heeft het meeste de gewone luier (wij gebruiken kruidvat) opgevangen.. en daaroverheen de luierbroekjes.. en daar zit dan nog wel wat beetje aan de zijkant... maar niet sn boxershort of pyama

2 jaar geleden

Pampers maat 6 proberen die absorberen meer 🤭

2 jaar geleden

Volgens mij zaten wij rond de 11 kg ook met wekenlang natte nachten. Allerlei luiers geprobeerd. Zoals al in eerdere reactie(s) werkt hier ook pampers maat 6.

2 jaar geleden

Wij hadden dit ook en zijn toen naar een grotere maat gegaan. Sindsdien geen last meer van.