11 Reacties
2 jaar geleden
Weigert hij alleen gepureerd of ook in stukken? Echt heel gestructureerd aan tafel eten helpt hier. En het liefst maar met 1 van ons, dan eet ze het beste 🤷♀️ Ik zet haar ook vaak in haar stoel in de keuken als ik aan het koken ben. Dan mag ze ‘helpen’ en eet dan ongemerkt toch al wat dingen. En verder eten we hier regelmatig pasta met veel groenten omdat ze pasta gewoon erg lekker vindt
2 jaar geleden
Ja hier ook komt ze al stukjes paprika halen als ik dat aan het snijden ben. En aardappels gebakken? Dat eet Hanna het liefste. Meeeten en het goede voorbeeld geven helpt hier zo langzaamaan wel, soms een beetje appelmoes erop. Vandaag was het prut hoor, rijst met groente en gehakt. Maar ze heeft het igg wel geproeft. Volgende keer gaat het dan ook makkelijker. Groente in stukjes zoals brocolli of bloemkool of worteltjes gaat hier goed.
2 jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Aardappelschijfkes met paprikapoeder uit de oven at hij wel.
Maar anders: ...
Ja sausje om te dippen werkt hier ook echt super! Zelfs pastasaus werkt daar goed voor 😂 Maar kruiden erover is toch ook prima. Of jus om de gekookte aardappels in te dippen. En we hebben ook een periode gehad dat het echt slecht ging en dan werkte eten voor de tv goed. Daarna ging ze gelukkig ook zonder tv goed eten
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Ja sausje om te dippen werkt hier ook echt super! Zelfs pastasaus werkt daa ...
Ja hier ineens ook weer moeite sommige dagen met aan tafel eten 8/10 keer gaat het goed maar die andere keren...ze moet toch wat eten denk ik dan. Dan maar ontbijt met het nieuws aan dan vliegt het er ineens wel in....
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Ja sausje om te dippen werkt hier ook echt super! Zelfs pastasaus werkt daa ...
Gisteravond werd zelfs zo'n olvarit potje geweigerd. Daar had ik dan eerst geprobeerd met stukjes hotdog is. Maar nee, werkte niet. Vanmiddag datzelfde potje weer geprobeerd voor de tv, heeft daar wel een beetje van op, exclusief de hotdogstukjes. Die moest hij niet hebben, daarna een sandwich gegeven.
2 jaar geleden
En soep? Onze dochter vindt dat meestal wel lekker en daar kun je mooi veel groente in kwijt
2 jaar geleden
Hier werkt omkopen goed 🙈 hapje vlees?? Eerst een hapje aardappel/rijst. En dan gaat het er zo in.
Misschien niet de manier maar voor nu vind ik t wel even best. Anders eet ze echt enkel vlees of komkommer e.d.