6 Reacties
één jaar geleden
Hoe is het nu? Onze dochter kan er ook wat van hoor qua scheten. Samen met papa op de bank hebben ze de grootste lol 😂 ze heeft er verder geen kramp of andere last van gelukkig.
VRIEND
één jaar geleden
Ze kreegnerna opeens 2 nachten er wel flink last van. Net als haar kma krampen, maar niks geks in voedig die dagen. Nu lijkt het weer stuk minder. Nog wel gescheet maar niet meer elk kwartier.
En gisteren softijsje gegeten als koemelk test en geen kramp! Misschien toch afgelopen maand iets in haar darmen ontwikkeld?
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op DaniëlleS
Heeft je kindje ook een opgeblazen buik als ze gegeten had?
Nee. Maar wel verder nu met koemelk geprobeerd en dit gast goed. Slaat medisch helemaal nergens op maar ik heb het gevoel dat haar darmen een ontwikkel sprongetje hebben gemaakt ofzo. Die waren altijd al gevoelig vanaf premature geboorte, kma en ook haar pfies (allergische reactie die acute darmontsteking veroorzaakt). Ben benieuwd of ze daar nu ook overheen is, maar daarvoor doen we volgende provocatietest oasnover ruim een jaar.
één jaar geleden
Reactie op 2020mama
Nee. Maar wel verder nu met koemelk geprobeerd en dit gast goed. Slaat medi ...
Oh zo ja, mijn zoontje is ook niet allergisch voor melk.
Maar reageerde er wel op.
Diarree.
Na flink zeuren bij huisarts en kinderarts, zijn uiteindelijk na een jaar doorverwezen naar een Coelaikie poli en is eruit gekomen dat mijn zoon helaas last heeft van Coelaikie.
Hij liet altijd veel scheten, diarree, opgeblazen buik en eczeem.
Nu na de diagnose gaat het beter.
Het leek erg op wat mijn zoontje had, dus vandaar mijn vraag 😊