We hebben 2x de lorelli Aviator, goei baby-peuter stoelen!!
De 2 riempjes gaan over zijn schouders dan een kliksysteem en dan over de beentjes.
Nu het probleem. Deamon is zo vindingrijk dat hij gevonden heeft als hij zijn armpjes onder de 2 riempjes door steekt hij meer beweging heeft. Zijn beentjes zitten dan nog wel vast. Hé je moest maar eens bruusk remmen en niet gezien hebben dat hij "los" is gekomen..
Nu is hij nog te klein om op een kinderzitje te zitten want in oktober komt er 2e aan. Tegen dan is hij nog net geen 2 (november)
Ik zoek dus eigenlijk een clip dat ik eraan kan bevestigen en dat hij dus niet meer onderdoor. Of misschien de gewone gordel er mee over doen?
Iemand tips? 😟😔
Je bedoelt zoiets? https://www.bol.com/nl/nl/p/a3-baby-kids-gordelclip-autostoel/9200000075500162/
Ik had wel gelezen dat deze dingen werden afgeraden omdat je bij een ongeval (of iets dergelijks) niet je kindje snel uit de stoel kan krijgen.
Hier hetzelfde probleem. Geloof dat we maxi cosi 2 way Pearl hebben.
Dan liever toch zo'n klip die lastig is om open te maken na ongeluk dan dat ze door de auto vliegt.
Geen tips. Hier ook zo’n Houdini 😅 Ze gaat zonder jas in de stoel, riempjes zitten mega strak, maar als ze haar zinnen erop zet krijgt ze beide armen los 🤷♀️