10 Reacties
2 jaar geleden
Ons zoontje had dat ook hebben een lampje aangedaan op zijn kamer en nu slaapt die meteen in maar komt snachts nog wel maar dan is het even knuffelen en terug leggen en dan slaapt die meteen weer,, hij is wel vroeg wakker en dan wilt die ook echt niet slapen
2 jaar geleden
Hij is bang schrijf je, dus ik zou zelf niet de klink omdraaien maar samen zoeken naar wat hij dan nodig heeft om zich weer veilig te voelen. Het klinkt of hij jullie even nodig heeft. Ikzelf zit ook regelmatig weer even te knuffelen ‘s nachts de laatste tijd en kan hem daarna na een paar minuten terugleggen. Misschien Een idee om er wel in mee te gaan en te kijken of dit maakt dat hij vanzelf weer rustiger blijft ‘s nachts? Hopelijk is het weer een fase…
2 jaar geleden
Wij hebben een heel zacht nachtlampje, is al van een tijd terug. Wij laten sowieso nooit huilen, hij huilt omdat hij iets nodig heeft, wij zijn er om voor hem te zorgen. Het iets kan ook nabijheid van papa of mama zijn. Maar mijn man had even zijn telefoon aan om iets te zoeken en daar werd hij rustig van (het licht dus, hij kon niet op het scherm kijken).
2 jaar geleden
Omg je omschrijft precies wat er hier ook gaande is. Niet meer zelf in slaap komen en vaak wakker snachts
2 jaar geleden
Herkenbaar. Mijn dochter werd telkens rond 1 uur snachts huilend wakker en wilde dan echt niet meer in haar eigen bed of slaapkamer verder slapen. Leek op dromen of verlatingsangst. Inslapen was geen probleem. Wilde alleen nog maar bij ons in bed slapen. Uiteindelijk campingbedje in onze slaapkamer neergezet zodat wij ook rustig verder konden slapen als ze snachts wakker werd en dan sliep ze gelijk weer verder. Paar nachten in het campingbedje moeten leggen. Nu laten we snachts de lamp op de overloop aan en ze slaapt weer door. Na paar nachten doorslapen de lamp weer uitgedaan snachts en toen was ze weer huilend wakker. Dus we laten de lamp lekker aan :) Ook wilde zo opeens op sommige dagen geen middagslaapje doen.