19 Reacties
één jaar geleden
Nog niet, maar twijfel wel steeds meer of we dat niet al moeten doen.
één jaar geleden
Hier slaapt Sem er inmiddels 4 maanden in en dat gaat echt heel goed. Nog steeds vroeg wakker hoor, maar hij komt er niet steeds uit met naar bed gaan☺️
één jaar geleden
Lijkt me heel leuk, een nieuwe fase in een groter bed en een leuke nieuwe peuter kamer maar zolang onze kleine man (nu 2jr en 3mnd) nog lekker in zijn ledikant slaapt laten we hem daar mooi in liggen. Ben bang dat hij anders steeds het bedje uitkomt en daar heb ik nog geen zin in 🙈 hij past er nog makkelijk in en hij ligt in een slaapzak. Eerst maar eens kijken hoe het straks met een dekentje gaat 😁
één jaar geleden
Hier eentje die nog heerlijk in zijn ledikant ligt. Wij hebben een extra grote ledikant, die uiteindelijk ook omgebouwd kan worden tot peuterbed. Hij heeft nog de slaapzak aan, waardoor het moeilijk is om uit de ledikant te klimmen 😉 Zolang hij het nog allemaal prima vindt, blijft hij nog mooi in zijn ledikant
één jaar geleden
Sem klom juist met slaapzak uit zijn ledikant, dus toen vonden we het peuterbed veiliger 😅
één jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Sem klom juist met slaapzak uit zijn ledikant, dus toen vonden we het peute ...
O jee dat kan ik me voorstellen! 🫢
één jaar geleden
Hier ook ledikant omgebouwd omdat meneertje niet sliep maar het heeft niks geholpen eigenlijk 🙈 hij is al een keer uit zijn bedje gevallen sliep toen mega onrustig,,, maar hij en zijn grote broer van bijna 4 komen beide niet zelf uit bed,, ze roepen altijd 🥰
één jaar geleden
Onze dochter slaapt sinds een maand in een peuterbed. Ze is nu 2 jaar en 3 maanden. Ze is naar een nieuwe kamer gegaan omdat wij in juni een broertje verwachten😁. eerst zouden we het ledikantje meenemen naar haar nieuwe kamer maar dit toch niet gedaan. Peuterbed gaat echt perfect! Ze sliep eerst nog alleen in een slaapzwk zonder deken en kussen. Nu slaapt ze nog wel in haar slaapzak maar met deken en kussen. Ze komt er niet zelf uit. Ze roept ons haha! Ik ben er heel blij mee!!
één jaar geleden
Jaa hier nu al een flinke tijd! Ook nog op onze kamer maar niet meer bij ons in bed 🥰
één jaar geleden
Luna ligt sinds een maand in een 1 persoonsbed. We hebben de kura van ikea gekocht en de lattenbodem op de grond gelegt waardoor ze alsnog in een soort bak ligt (zoals bij een hoogslaper). Ze kan er zelf uit maar doet dit eigenlijk alleen met de middagdutjes. Snachts wilt ze nog bij ons en moet ik haar halen, dan gaat ze niet aan de wandel. Ze heeft een ikea kinderkussen en haar slaapzak. In april komt haar zusje dus daarom is ze doorgeschoven naar een peuterkamer 🙂
één jaar geleden
Reactie op Kim1088
Luna ligt sinds een maand in een 1 persoonsbed. We hebben de kura van ikea ...
Wij hebben ook de Kura klaarstaan ook met lattenbodem op de grond idd. Ben benieuwd
één jaar geleden
Hier ook sinds een maandje in het peuterbed, ze kwam er eigenlijk niet zelf uit tot vanmorgen! Ze was al even wakker maar ik zag op de babyfoon dat ze weer was gaan liggen dus ik dacht die slaapt weer, ikzelf ook weer in slaap gevallen en toen stond ze ineens naast mijn bed 🤣 schrok me rot! Maar ook wel heel schattig hoor! Als ze dit snachts maar niet gaat doen 🫣🫣
één jaar geleden
Update: ze heeft nu ook haar eigen kamer (we zijn net verhuisd). Dat is maar goed ook, want bij ons op de kamer begon de dag om 05:00 en dan ging ze absoluut niet meer slapen. Nu ligt ze makkelijk tot 06:30! Ze valt eigenlijk nooit uit bed en ligt heerlijk. Sinds een paar avonden heeft ze er wel een handje van om eruit te kruipen en naar beneden te sluipen 😂
Vaak ligt ze nog tot 20:30 te spoken, terwijl ze rond 19:15 naar bed gaat.