30 Reacties
2 jaar geleden
Sterkte! Hopelijk gaat het snel beter. Je doet het goed mama en dit wordt weer beter ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Je voelt je zo machteloos.. en oorpijn is naar mijn idee wel het heftigste ...
Ze heeft nu dus een dubbele oorontsteking we hebben nu weer kuurtje gehad want had oordruppels maar dat werkte echt niet en het liep er al gelijk weer uit. En 8 maart moeten we na de kno arts. Dankjewel voor de knuffels ❤️
2 jaar geleden
Ik vind je helemaal niet dom. Het is zo zielig als je kleine ziek is, je voelt je dan zo machteloos. Heel veel beterschap voor haar en sterkte voor jou. Hopelijk snel verbetering met de druppels.
2 jaar geleden
Goed dat je nu kuurtje hebt.. ons zoontje had ook constant oorontsteking vanaf augustus alleen maar ellende gehad. Gister is hij na lang wachten eindelijk geholpen, hij heeft buisjes gekregen, en wat merken we nu al een verschil, hij heeft echt een rust over zich heen gekregen.
Goed duidelijk zijn bij kno arts, bij ons was wachtlijst 2 maanden of langer, we zijn toen uitgeweken naar belgie, maar daar werd het helaas afgezegd ivm corona, in nederland er vervolgens voor gezorgd dat ons zoontje een spoedplek heeft gekregen en wat zijn we blij.
Blijf er bovenop zitten!
2 jaar geleden
Je bent geen dom mens! Begrijpelijk dat je zo machteloos voelt. Ik wil je veel sterkte en beterschap wensen. Hopelijk helpt het kuurtje snel en worden jullie goed geholpen bij de KNO ♥️
2 jaar geleden
Reactie op debbie14
Heb vandaag het ziekenhuis gebeld want het gaat echt niet meer ze zit hele ...
Wat fijn! Hopelijk krijgen jullie morgen snel duidelijkheid, beterschap voor de kleine ♥️
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op debbie14
Heb vandaag het ziekenhuis gebeld want het gaat echt niet meer ze zit hele ...
Wat fijn dat jullie morgen terrecht kunnen. Sterkte deze nacht nog voor jullie meisje maar ook voor pappa en mamma. Ik heb helaas ervaring met ontroostbaar ziek meisje en is zo verdrietig dat te zien en niks anders te kunnen doen dan knuffelen/troosten, maar dat neemt geen pijn weg.
Hopelijk krijgen jullie morgen duidelijkheid. Beterschap!