21 Reacties

4 jaar geleden

Is het een soort menstruatie pijn?

4 jaar geleden

Een warme pittenzak kan helpen :)

4 jaar geleden

Warme pittenzak idd. En ik had daarbij ook behoorlijke rugpijn. Wat mij hielp was even kleine stukjes 'waggelen'. Komt waarschijnlijk van je banden die pijn. En door andere posities in te nemen kan de pijn afnemen.

4 jaar geleden

Ik ook af en aan last van...ook onze eerste. Maar kan gewoon groei van je baarmoeder zijn, je darmen die ruimte aan het maken zijn en reageren op je hormonen en eventueel bandenpijn.

4 jaar geleden

Is het een soort menstruatie pijn?
Ja zo zou je het kunnen noemen een soort van kramp

4 jaar geleden

Reactie op Manon-001

Een warme pittenzak kan helpen :)
Dank je ga ik proberen

4 jaar geleden

Hoi Kebra, Ik zat precies in zelfde situatie. Had last van krampen en was ook onzeker. Uiteindelijk niks aan de hand. Menstruatiepijn/krampjes is normaal dus nergens om je zorgen over te maken. Ps. Ook mijn eerste en ook 30 :)

4 jaar geleden

En idd, warm pittenzak hielp wel een beetje dus kan je zeker proberen!

4 jaar geleden

Ik heb het ook nog steeds maar gelukkig niet zo erg als de eerste dagen.. Af en toe wel pijn daarna gelijk weer over.. Alleen vraagje dames.... Is het bij jullie ook zo dat de bovenkant van je geslachtdeel dik en hard is? Bij mij was het altijd heel erg zacht maar nu ineens hard.. zeg maar tussen je geslachtsdeel en je onderbuik..

4 jaar geleden

Reactie op PoohBaby

Hoi Kebra, Ik zat precies in zelfde situatie. Had last van krampen en was ...
Gelukkig ik wordt er gek van weet er echt niet mee om te gaan. Hoop dat het allemaal snel voorbij gaat. Ik ben nu 7 weken en jij?

4 jaar geleden

Ik heb het ook nog steeds maar gelukkig niet zo erg als de eerste dagen.. A ...
Dat heb ik onderdaad ook. Geen idee wat het is...

4 jaar geleden

Reactie op daphnew

Dat heb ik onderdaad ook. Geen idee wat het is...
Hmm.. Ik kwam achter tijdens het douchen.. Ik streelde over mijn buik en voelde ineens iets hards.. dacht even aan jullie vragen.. Ik heb al een dikke buik gekregen terwijl ik nog 7+4 ben alleen heb gewoon een vraag teken gekregen in mijn hoofd 😁

4 jaar geleden

Hmm.. Ik kwam achter tijdens het douchen.. Ik streelde over mijn buik en vo ...
Ik ben nu 6+4. Ik denk dat het de darmen zijn maar dit is ook mijn eerste.

4 jaar geleden

Reactie op daphnew

Ik ben nu 6+4. Ik denk dat het de darmen zijn maar dit is ook mijn eerste.
Jaa kan ook.. Mijne ook de eerste

4 jaar geleden

Reactie op keemi

Gelukkig ik wordt er gek van weet er echt niet mee om te gaan. Hoop dat het ...
Ik hoop het ook voor je! Ik ben morgen precies 9 weken. Spannend he allemaal. Probeer je niet te veel zorgen te maken. Al doe ik dat zelf ook vaak 😜

4 jaar geleden

Ik ben 33, eerste zwangerschap. 9 wk en had rond 6-7 weken ook een opgezette/ pijnlijk buik/ rugpijn. Nu is minder vaak, ook minder misselijk. Maakte me zorgen of nog alles goed zat. Vandaag echo gehad, alles ziet er goed !

4 jaar geleden

Reactie op keemi

Ja zo zou je het kunnen noemen een soort van kramp
Dat is heel normaal er is natuurlijk van alles aan het groeien ik had dat ook niks om je zorgen over te maken

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Het kan vanalles zijn maar ik kan me het meest vinden in dat de baarmoeder groeit. Heb het ook aan de verloskundige gevraagd en die zegt dat er sowieso geen reden tot paniek is als er geen bloedverlies is. Ik ben ook 30 en zwanger van de eerste. Ik ben nu bijna 9 weken en de baarmoeder is al behoorlijk groter dan ie was. Alles moet plek maken en groeien en rekken denk ik maar. Gewoon laten gebeuren en geen gekke dingen doen.

4 jaar geleden

😁darmen/je baarmoeder groeit. Dus hier en daar wat pijn is logische! Je kan n paracetamol nemen. Eventueel n warme douche/bad. Warme kruik... kopje thee.. maar t word straks alleen maar erger😅

4 jaar geleden

Hier ook veel ‘buikpijn’. Is m’n 3de zwangerschap maar na 2 keizersnedes en dus veel litteken weefsel. Trekt er behoorlijk wat in m’n onderbuik. Darmen worden omhoog geduwd. Baarmoeder groeit natuurlijk. Dus aan alle kanten getrek in m’n buik door verklevingen. Hoort erbij allemaal.